En ny kille... N20

Jag har träffat en ny kille! Har kommit fram till att internetdejting är faktiskt inget att ha... De senaste killar jag träffar genom internet har bara varit besvikelser. Vill man ha en het kille får man helt enkelt gå ut på krogen! Men den diskussionen tar jag en annan dag i ett annat inlägg ;)

Så, åter igen till lilla godingen. Såg en het kille sitta och prata med sin polare så jag var tvungen att gå fram och prata lite... Jag är verkligen inte blyg på krogen. Även när jag är spiknykter så försvinner all min blyghet sekunden då jag kliver in i en krog.
Vi pratade en stund men så kom jag på att det fortfarande var tidigt på kvällen och bestämde mig därför för att gå tillbaka till mina vänner...
Men plötsligt var han där igen och undrade om jag var påväg hem... Pratade lite mer, våra vänner försvann och så var vi på väg hem till mig..
Pratade mycket och hade roligt och så låg vi där nakna och jag får veta att han inte haft sex på väldigt väldigt länge!!! Det var bara att köra på.... nästa överraskning kom när han berättade att han aldrig någonsin fått eller gett oralsex och att jag alltså hade varit den förstå som gett honom det..
Då var jag tvungen att be honom att iaf försöka ge det.... Och det gick väldigt bra... Fick ju chansen att förklara exakt hur jag gillar att ha det :)
Somnade sent (eller tidigt på morgonen snarare) och vaknade bara några timmar senare. Låg och pratade väldigt länge under dagen och till slut fick jag sängen för mig själv. =)

Det kan hända att vi träffas igen... redan pratat med honom igen.. ;)
Lägg N20 på minnet, man vet inte när han dyker upp igen!

Jag har kommit över 20gränsen!!! Listan kommer aldrig ta slut
Inanna!

-Sex week-end-


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits