En perfekt flickvän...

På senare tid  har jag stött på en hel del killar som råkat kläcka ur sig: "jag känner mig dum i ditt sällskap, jag är van vid att vara den smarta". Senast var faktiskt N21 som t.o.m. erkände att han brukar välja smådumma tjejer till flickvänner. Ändå fortsätter många killar att påstå att de vill ha en smart tjej, men när det väl kommer till kritan verkar många vilja vara "den smarta i förhållandet".
Så hur är det egentligen? Får man vara smart men inte smartare än killen...? Är det fortfarande så att mannen ska vara den som tar hand om frugan som själv inte kan tänka längre än "laga mat, tvätta, barn"? :/
Personligen så tröttnar jag väldigt fort på killar som inte är lika smarta/smartare än vad jag är. Blir uttråkad helt enkelt.. Även om jag gillar att förklara saker och ting för folk så vill jag inte behöva göra det hela tiden. ;)


Kommentarer:
Postat av: Therrorese

Jag påstår oxå att killar hellre väljer en lite smådum tjej för att få känna sig som alfahanne. Vilket gör mig sjukt irriterad. Men å andra sidan så visar ju det att dessa killar själva är lite småkorkade. Å vem vill ha en sån kille anyway...? Jag vill ha en smart kille som har vett att uppskatta mitt intellekt :)

Postat av: slampan

Kan inte Jag få vara den som stannar hemma med barnen och lagar mat? Snälla?

2007-02-26 @ 16:31:42
URL: http://slampan.blogg.se
Postat av: Just Like You

Skulle inte du vara diskmaskinen? ;p

2007-02-26 @ 16:40:22
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Gammal beundrare

Hur vet du att exempelvis Nr 17 inte är så smart? Kör du något intelligenstest? Kommer han med vaccumförpackat kaffe och säger "faan, det här kaffet är gammalt, det är ju stenhårt" eller gillar han inte "löken på kåldolmarna"?

**allvarligt nyfiken**

2007-02-26 @ 20:31:44
Postat av: Just Like You

Han kläcker ur sig lite dumma kommentarer då och då. Kan iofs inte komma på ngt speciellt han sagt just nu. Han är hur snäll och rolig som helst men det går helt enkelt inte att ha en intressant diskussion med killen. And believe me, I've tried. ;)
Men jo.. han är ändå rätt så underbar på sitt egna lilla sätt =)

2007-02-26 @ 21:42:43
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: John Cascade

Handlar inte det där egentligen bara om osäkerhet? På samma sätt som många tjejer söker sig till farliga/oseriösa killar för att själva känna sig "duktiga". Jag personligen skulle numera aldrig kunna tänka mig att ha ett djupare förhållande med någon som inte kan tillfredsställa mig även intellektuellt. Men även jag har gjort mina misstag. :)

2007-02-26 @ 22:24:27
URL: http://sexmissbrukare.blogspot.com/
Postat av: Karin

Mmm. Fan. Håller med. Jag blir uttråkad på fem minuter om det inte rör sig rätt snabbt där innanför pannbenet. Svårt att hitta någon tillräckligt smart bara (som samtidigt är snygg och bra sexuellt). Har träffat EN hittills. Numera en major hangup.
Vad gör man...

2007-02-28 @ 23:07:08
Postat av: Just Like You

Man blir bara kräsnare och kräsnare :)
Men jag tänker inte ge upp jakten efter Killen... =) Inte än iaf...

2007-03-01 @ 11:31:33
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: mistress

gahhh ja så jävla sant. alla snubbar jag känner säger att de vill hänga med en smart tjej och ändå sitter de där med nån jävla spånskiva på halsen! så hänger de med henne i några månader/år tills de får spader, blir singlar ligger med coola smarta hårda tjejer (typ jag) för att sedan bli ihop med en sån liten gullig fnissig kattig igen och igen och igen. det är som ett hamsterhjul. ska det aldrig sluta?

2007-03-06 @ 20:01:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits