En riktig trevlig dag

Denna dag har varit helt underbar jämfört med den pissiga gårdagen.
Vaknade av att mobilen ringde, precis 1 min innan väckarklockan... Det var min bästa tjejkompis som hjälpa mig att komma upp så att jag skulle hinna plugga allt idag. =) Redan då visste jag att dagen skulle bli bra. Satt inne i stan och pluggade och hann med allt jag hade tänkt göra.

Men det som gjorde min dag så trevlig var:
-den goda frukosten inne i stan.
-den mysiga lunchen jag blev bjuden på av min bästa tjejkompis.
-det goda kaffet och semlan som N17 bjöd mig på, för att jag är så sexig när jag äter semla ;p
-ett "Timmy! Live a lie"-sms som N6 skickade. (får ett sånt nästan 1 gång i veckan nuförtiden) 
-det nya nagellacket, den nya kokboken, alla tidningarna och den goda maten jag köpt hem.
-min fina rabbit pearl som jag köpt idag och som ska invigas ikväll.

Småsakerna här i livet kan verkligen göra en så glad :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits