Frågor

Frågor jag fick på msn idag och kommer att besvara senare under dagen när jag kommit på vad jag ska svara...:

Satt och läste din blogg och undrade hur du orkar att engagera dig i dina dejter.. hur klarar du det känslomässigt?
Mina frågor kretsar kring om det är för att du egentligen inte involverar dig som du klarar av det.. och det i sin tur kan ju vara av olika skäl:
-är det för att du inte vågar komma ngn nära?
-taskiga erfarenheter?
-är det så att du är en jättestor egoist.. som tycker att ingen annan ska få ta upp för stor tid av ditt liv?
-eller är det bara så att du vill ha kul under tiden du letar efter mr right

och då kan man undra om du letar på rätt sätt?
/Jocke

Det är visst lättare att skriva om intima sexdetaljer än om känslor... Men jag ska verkligen försöka svara på frågorna. Det är en bra ursäkt för att fly från tentapluggandet.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits