Hallå kärlek!

Vad händer??? Våren är inte här ännu men alla verkar gå och bli kära eller pratar om känslor!
Först
Afrodite som går och blir tillsammans med T. Sen Inanna som hittar en pojkvän och Slampan som blir känslomässig. Superslimline skriver sina dikter och Amalia har ju sen ett tag sedan haft Mr Underbar på gång och även fått träffa sitt ex.
Är det jag som är känslokall eller vad har alla fått i sig för ngt kärlekspiller??? Ge hit pillerburken isf, tack!
Ja, jag är nog faktiskt avundsjuk!! ;p
Men nej jag tänker inte bli tillsammans med någon så länge jag inte hittat någon som både får fjärilarna att vakna och tårna att krampa!

-Får jag chans på dig? :p -


Kommentarer:
Postat av: Afrodite77

Jag är lika förvånad själv över kärleken.. *ler*
Men, singel-livet har ju faktiskt också sina fördelar.. *saknar en del*

Postat av: Anonym

lovar, att träffa de är inget possitivt, gör mig mer fedd upp av karlar :S

2007-02-23 @ 10:33:28
URL: http://amalian.blogg.se
Postat av: Just Like You

Skönt att veta att jag inte är ensam Amalia :)
Efter löning kommer jag nog förstå att man inte behöver karlar... sexshop here I come.

2007-02-23 @ 12:49:09
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits