Hinner inte:(

Det blev inga fler inlägg igår kväll... Nätterna med N21/Mr Thursday gjorde mig visst tröttare än vad jag trodde och jag somnade i 2timmar framför tv:n.
Och vi som inte skulle träffas till efter helgen ska redan ses ikväll igen...
Känner mig väldigt splittrad faktiskt. Är inte alls säker på vad jag vill men samtidigt har vi ju precis lärt känna varandra så det är ju ingen brådska :)
Har inte sagt ngt till N17 än... Saknar sättet han är på i sängen men samtidigt kommer jag bättre överrens med N21. Det känns väldigt konstigt med N21, han har bara glidit in i mitt liv. Många killar brukar bli ngt slags "störande moment" efter bara 2 dejter men han är bara där. Han passar liksom in i tillvaron.
Men vet inte hur det skulle bli om jag går ut och partar lite... Har ju precis börjat gilla att ta hem killar efter en natt ute...
Får fortsätta ta dagarna som de kommer, hinner ändå inte ut denna helg...

Förresten, ni är så roliga ;) Gillar era kommentarer och era små diskussioner :) Det gör mina dagar lite roligare.

-Dags att raka sig-


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits