Inget sex i helgen!!

Jag har nog  aldrig varit såhär trött i hela mitt liv. Jag har haft världens tråkigaste helg bortsett från att jag var hemma hos Mr. Thursday en sväng igår kväll :)
Vi kollade lite på film och sen var det dags för mig att glida hem... Ja, just det, INGET hände!!! Och han vill träffas igen imorgon.
Det känns lite konstigt att inget hänt... Tycker att man kan få så höga förväntningar om man väntar för länge innan man gör något. Det kan verkligen bli konstigt eftersom man kanske börjar tycka om den andra väldigt mycket och så kommer dagen/kvällen/natten då man har sex och så märker man då att han är kass/har en jätteliten kuk/har en skrämmande stor kuk.... Känner jag mig så otroligt elak om jag då vill sluta dejta honom.
Problemet nu är att jag snart kommer få mens så det kanske hinner bli ett x antal dejter till innan något sexuellt händer...
Varför kan man inte få en liten bild av kuken + en liten recension på killens färdigheter i sängen innan man har sex med dem?? Ett litet betyg skulle räcka så att det finns lite spänning kvar!

-Still waiting for sex-


Kommentarer:
Postat av: Sara

Hur brukar det gå till egentligen vid dina erövringar? Måste killen alltid ta första steget? Tänk, han kanske är nervös! OSKULD rentav!

2007-02-11 @ 21:46:50
Postat av: Maria

Vilken juicy blogg! Du skriver helt ocensurerat och förfinar inget. Som vi många tänker men oftast inte vågar erkänna/säga. Läser den så fort den uppdateras:)

2007-02-11 @ 23:31:33
Postat av: Just Like You

Sara: svarade på dina frågor i ett helt eget inlägg ;)

Maria: Tack så hemskt mycket :D Du är sååå välkommen tillbaka.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits