Kille Nummer 15

N15 träffade jag på en fest på samma ställe där jag träffade N12. (Mina kompisar brukar kalla dom festerna för mina "raggfester").
Han var snygg som tusan och efter några blickar och leenden gick han rakt fram till mig och hånglade upp mig mot väggen... Men så blev vi avbrutna av min bästa tjejkompis som började må lite illa..
Vi hann byta nummer innan det var dags för mig att hänga med tjejen till toan... Hon mådde verkligen inte bra... Redan efter ett par minuter fick jag ett sms av honom som sa att han väntade på mig utanför huset... Men eftersom min stackars tjejkompis inte mådde bättre var det bara att be honom återkomma dagen efter... Den natten fick jag istället sova sked med en sjuk liten en.

Vi träffades redan dagen efter, tog en lång promenad och hånglade på en bänk vid vattnet. Vi träffades 2 gånger till innan vi hade sex hemma hos honom... Vilket blev mer eller mindre en katastrof.
Han var hård under hela förspelet men när det var dags att ta fram kondomen så blev en lika mjuk som en rutten banan. Han skyllde på ALLT från att han hade ont i ena foten till att han hade druckit 1 glas vin innan.
Han lyckades även skylla på det faktum att jag var 3 år yngre än han (vilket i min värld inte är mycket alls...). Jag trodde att han hade lugnat sig när han plötsligt går ner på mig... men efter 30sek blir han förbannad och säger: "Fan!!! Jag trodde att jag skulle bli kåt av detta men inte ens det funkar!"... Varför kunde han inte fortsätta då..? Om han inte kan ha roligt kan väl iaf jag få mitt....? =P

Han förvandlades till ett drama-queen som började snacka om att jag bara var ute efter en sak och att jag utnyttjade honom. Han hade nämligen avslöjat att han bara hade haft 2 tjejer (långa förhållanden)  innan mig och fattat att jag hade haft en hel del fler... Det blev en hel del tjafs men....Det hela slutade iaf med riktigt bra försoningssex...
 Kan inte komma ihåg att vi hade sex fler gånger än den gången... Vi träffades 1 gång till på en oktoberfest-pub och pratade ut... Han ville ha ett seriöst förhållande men det ville inte jag.. så då var det bara att gå vidare.
Har sprungit på honom en hel del senaste halvåret... men lyckats hålla tassarna borta trots att han är bland det snyggaste jag sett :)

-N15-

Kommentarer:
Postat av: Roger

Det är då du borde säga: "spelar roll, jag kommer ändå säga åt alla att du inte fick upp den" ;-)

2007-02-28 @ 21:12:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits