Livet utanför sängen...

Jag sysslar faktiskt inte bara med sex ;)
Idag till exempel bakar jag semlor..
Följer ett recept jag hittade
här.
Just nu står degen och jäser :)
Återkommer när jag smakat på första semlan...



Det blev helt underbara semlor! Saftiga och fina... :)
Det ska bli en fin överraskning till en tjejkompis som kommer förbi ikväll.
Undertiden har jag ett par som jag kan äta under dagen. =)



Att slicka upp grädden som finns kvar i bunken och sedan äta en semla är inte nyttigt. Man blir så mätt att man måste gå och vila en stund.
Men tack mamma och pappa för min metabolism som gör att jag slipper gå upp i vikt.

Kommentarer:
Postat av: slampan

Haha. Du och dina semlor.
Hoppas och antar att det smakade!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits