Morgonsex

Jag älskar att börja dagen med sex! Men eftersom jag mer är av en kvällsmänniska och är väldigt trött på morgonen är det ofta att jag inte orkar ta initativet till det.  N17 hade tydligen också glömt hur bra morgonsex kunde vara. Söndag morgon fick jag sova ut ordentligt och var bara halvvaken när jag kupade hela paketet med ena handen. Det är faktiskt ganska roligt att ligga och hålla i den och känna hur N17 vaknar långsamt, inser var jag har handen, och börjar bli hård utan att jag behöver göra något annat än bara hålla i den... Skedade och hade helt underbart morgonsex.
Ska påminna honom om hur bra det är varje gång nu... Finns inget bättre start på dagen :)

-Hurra för morgonsex-


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits