Nummer 14

Här kommer faktiskt killen som gav mig idén för denhär listan :)
Vi träffades på en fest en vacker sommarkväll... Han var bara på besök här i Sverige, vi fick skitbra kontakt, skrattade, pratade och kramades under hela kvällen och senare på natten låg vi och hånglade... Inget mera eftersom folk kom och gick in och ut ur rummet hela tiden. Dagen efter var han tvungen att åka hem till sittt hemland :(
Men som tur var kom han tillbaka hit exakt 1 år senare... Och då blev det lite annat ;)
Vi gick ut och tog "en" öl med några andra vänner men plötsligt var det bara vi kvar och då bestämde vi oss för att åka hem till mig... Och den natten fick jag min första orgasm genom att bara någon trängde in i mig. Hade aldrig kommit av så lite! Vi hade sex hela natten och dagen efter borde jag ha jobbat men var tvungen (jag skäms) att ringa mig sjuk..
Vi fortsatte att träffas nästan varje dag under hela hans semester här i sverige... Vi hade hur roligt som helst både i och utanför sängen :) Såklart blev vi förälskade...och såklart var han tvungen att åka hem.
Vi har fortfarande kontakt och ska nog träffas i april igen... =)

Så hur gav han mig idén om "The List" ?
Det var så att vi en gång pratade om hur många vi hade haft sex med och han lyckades få mig att erkänna att han var min 14:e... Och efter det fick han smeknamnet Nummer 14 :)
Jag hade alltid velat skriva en sexblogg och fick nu en bra anledning och en bra grundidé, precis det som jag hade saknat :)

-Hurray for Number 14-

Kommentarer:
Postat av: Lisa

Du har inte råkat ut för någon riktigt svartsjuk kille? Jag har tyvärr två sådana erfarenheter....

2007-02-08 @ 21:14:35
Postat av: Just Like You

Nummer 4 var väl ganska svartsjuk men aldrig någon som varit sjukligt svartsjuk faktiskt... Gick det snett med dem killarna? :(


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits