Rabbit Pearl vs människokropp

Jag har bara ägt en Rabbit Pearl i 24timmar nu men jag rekommenderar den varmt till alla.
Men det går såklart inte att jämföra med en riktig människokropp... När jag köpte den hade jag och 2 andra kvinnor i affären en stor diskussion angående vilken man skulle köpa och den ena var rädd för sin mans reaktion. Hon trodde att han skulle känna sig lite utanför och tro att han inte behövdes längre.
Jag älskar min rabbit pearl men kommer inte sluta ha sex med killar för det.. No need to worry ;)
Det verkar faktiskt som om jag kommer få lite redan ikväll. En träff med N22 kommer inte sitta helt fel med tanke på hur kåt jag varit hela dan. :)

Kommentarer:
Postat av: Erika

Vad är det egentligen för skillnad på en rabbit pearl och en "vanlig" rabbit? Har inte varit i "leksaksaffären" på länge :-) Men jag hade en rabbit förr, men tyckte inte alls den var nåt att ha!

Postat av: Just Like You

Jag tror inte det är någon skillnad alls faktiskt.? Eller är det så att den första rabbiten som kom ut på marknaden inte hade pärlorna..?
Försökt att söka lite på internet men inte hittat ngt.
Finns ju hur många olika som helst nuförtiden! =) tror jag blir tvungen att köpa en till nästa månad.. Har redan några idéer =)

2007-03-01 @ 11:41:02
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits