Sen natt med N6...

Det blev en sen natt! Jag gick som sagt över till N6... Tanken var bara att kolla på film och dricka te... Ha någon att bli lite trött med helt enkelt.
Det började iaf på det sättet. Kollade på tv, drack te och pratade :)
Vi har faktiskt träffat varandra flera gånger tidigare på samma sätt utan att det hänt något alls.
Jag kanske borde ha anat ngt när han frågade mig på msn om min kille inte skulle bli sur. (han syftade på N21 som han sett mig tillsammans med till och från t-banan)  

Denhär gången var det iaf något annorlunda i luften... Efter någon timma så var hans hand bakom min nacke och hånglandet började... Och det ena ledde till det andra. Jad hade faktiskt varit sugen på att ge oralsex i ett par dagar nu. Ni läste inte fel, jag skrev GE oralsex... :) Tycker det är superroligt och eftersom N21 inte gillade sånt så hade jag visst känt mig lite fustrerad i ett par dagar...
Fick såklart ta emot lite också...:) Men sen bar det av till duschen...
Senaste gångerna jag haft sex har det konstigt nog varit i duschen!
Det var mysigt och roligt men tror knappast det skulle kunna hända igen.
Vi har en väldigt konstig kompisrelation och tror inte sex passar in där riktigt...

Skyller nattens händelser på en viss person som antagligen kommer känna igen sig.

-You make me do bad things-

Kommentarer:
Postat av: slampan

Tss. Typiskt slampor att skylla på slampor. ;)

Postat av: Slim

...jag är ingen slampa, jag e en slyna...

2007-02-22 @ 17:54:13
URL: http://superslimline.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits