Trosor i strumpisarna?!

Jag har alltid undrat hur tusan vissa tjejer lyckas råka gå ut med gårdagens trosor i byxbenet utan att märka det...
Men idag har jag lyckats med något värre!!!!
Efter ungefär 6timmar utanför mitt hem känner jag något konstigt på mitt lår... Börjar undra om det är toapapper som fastnat i byxorna eller strumpbyxorna när jag gått på toa så jag skyndar mig på toa...
Och vad hittar jag i mina strumpbyxor om inte gårdagens stringtrosor?!!!!

Hur tusan kunde jag sätta på mig strumpbyxorna + ett par jeans över dem utan att märka dem?!
Sprang ju ävan runt i bara strumpisar ett tag innan jag klädde på mig helt. Det sitter ju så tajt att man verkligen borde känna eller se om något ligger däri och gömmer sig...

Så där var jag på toan, med ett par stringtrosor i handen... Eftersom det var ett av mina favoritpar så kunde jag inte tänka mig att slänga dem... Så vad gör man? Hade ju glömt att ta med mig väskan dit...
Det var bara att dra upp strumpbyxorna så högt upp som möjligt, och gömma stringtrosorna däri, på magen och försöka dölja det så gott det går med tjocka tröjan (Tur att detta hände nu när det är så kallt och man har 1000 lager på sig!) Så nu har jag gått runt hela dagen med gårdagens stringtrosor först i byxbenet och sen på magen...
Sexyyyyy!

-Klantskalle-

Kommentarer:
Postat av: Sunshine

Oj oj oj. :( Stackars dig

Postat av: Just Like You

;) har iaf något att skratta åt ikväll

2007-02-08 @ 19:52:00
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Inanna

Hade det inte varit enklare att bara ta på sig stringtrosorna som vanligt och typ ha dubbla par?

2007-02-08 @ 22:45:02
URL: http://youpromisedmepoems.blogspot.com/
Postat av: Just Like You

Det var en tanke som jag också fick, men att ta av sig stövlar, tajta jeans och ett par strumpbyxor på en 1kvm toalett när det är kö utanför kändes lite väl... Nu ligger iaf trosorna i tvättkorgen, där de ska ligga!

2007-02-08 @ 22:58:41
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Jen

Hahaha, jag tycker det var charmigt! =)

Bra blogg!

2007-02-20 @ 00:33:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits