Unga killar

Jag har ett allvarligt problem. Killar under 25 år funkar helt enkelt inte för mig!
N20 is over and done, Next please????
Vi skulle ju ha träffats ikväll men det blev inget, han orkar tyvärr inte med ngt som helst. Kunde han inte ha sagt det tidigare?! Istället hade jag ju åkt till N17 direkt!
Fick tag på N17 nu som var på väg att gå och lägga sig för att han mådde lite kasst..
Om det finns någon bra kille som är under 25år så ber jag så hemskt mycket om ursäkt.
Men det är ju faktiskt såhär att varje gång jag träffat någon som inte fyllt 25 ännu så blir dem rädda för mig på något konstigt sätt! De tycker jag är (jag citerar) "för självsäker i min egen sexualitet".

Ja.. jag är förbannad!

-Godnatt!-


Kommentarer:
Postat av: Fredrika

Han har säkert nån flickvän som kom emellan. Han hör nog av sig inom kort.

2007-02-07 @ 23:09:07
Postat av: Just Like You

Njae, det verkade inte som om han hade någon annan.. Verkligen inte, men tror snarare att han är väldigt osäker. N20 alltså!
Men daten ikväll gick fint :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits