Väntar...

Ibland när jag bara träffat en kille 1 gång och det inte har hänt ngt som helst mellan oss så kan jag bli pinsamt intresserad!
Längtar verkligen tills jag får träffa torsdagsdejten igen! Men vill inte heller ha för höga förväntningar.
Kastar mig över mobilen varje gång jag får sms och tyvärr råkade jag svara på ett sms precis innan jag somnade under en liten tupplur i eftermidags och jag kommer inte ihåg om den verkligen kom iväg eller inte...
Jag vill alltid ha det jag inte kan få. Killar som får "känslor" för en direkt, som hör av sig bara ett par minuter efter att man avslutat första dejten för att säga att de redan saknar en är otroligt avtändande... Hatar att bli jagad helt enkelt.
Så nu sitter jag och väntar på att torsdagsdejten ska höra av sig... Och han är grym på att låta mig vänta.

Det ska bli spännande att se om jag kommer tröttna efter 2:a dejten precis som jag brukar göra.

-Still Waiting-


Kommentarer:
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!!

Postat av: Junitjej

Kul att du tycker att min blogglayout är ovanlig och rolig!

2007-02-09 @ 22:31:07
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Inanna

Om du inte har nåt roligare för dig ikväll så kan du ju adda mig på msn...

2007-02-09 @ 22:36:53
URL: http://youpromisedmepoems.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits