Vill ha mer av N17

N17 är kanske inte världsmästare i sängen men han är så het.
Han har grym kropp och är så otroligt bekväm i sig själv. Han är faktiskt en av dem få jag skulle kunna tänka mig ha som pojkvän. Har ju dejtat några andra killar nu och det har faktiskt inte gått så bra.
Alla killar jag träffat på senaste tiden har varit mesar. Jag vill ha en man, inte en pojke!
Jag vill inte känna att jag är den starka i förhållandet. Absolut inte i början. Hatar när killar hänger efter en och är lättflörtade. Jag vill kämpa lite... precis som jag får göra för N17.
Nej, jag tänker då inte bli tillsammans med honom. Det skulle inte fungera men måste erkänna att jag tänkt mycket på det.
Vi funkar så otroligt bra i sängen och jag älskar hans kropp och han älskar min... Men på det intellektuella planet skulle det inte funka i längden...
Det underbara sexet duger bra :)
Att det ska vara så svårt att hitta en kille med "the whole package", snygg, rolig, sexig, intelligent, smart och bra i sängen!

När jag kom hem till N17 myste vi lite framför tv:n och det slutade med ett "bend over"... Efter lite oralsex och annat gott fick jag stå på golvet, böjd över soffan och han bakom mig... Det dröjde inte länge innan vi kollapsade över soffan.... Jag vill ha en rabbit, utformad efter hans kuk! Då skulle jag bara behöva en kille som är : snygg, rolig, sexig, intelligent, smart och inte behöver vara bra i sängen. ;) Och ja, då skulle ju ni även få testa och förstå hur jäkla bra dendära fina saken är! För N17 är min...

-Längtar till helgen-


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits