9 dagar kvar.... Sex snälla?

Hejhej!
Nu är det bara 9 dagar kvar tills jag kommer hem till storstan :) Då jäklar!
Tror att jag kommer träffa N17 någon mer gång men har faktiskt "tröttnat" lite på honom nu när jag varit borta.. insett att han är lite lite lite mmh..patetisk kanske är ordet? Han är inte så smart stackarn... och tyvärr så tänder jag mest på intelligenta killar...
Anyways, tror jag ska försöka plocka upp ett gammalt ragg som jag aldrig han sextesta... Träffade honom sist i augusti av en slump och då var jag lite smågrinig (ibland får vi tjejer skylla på pms, men ni killar får aldrig ngnsin fråga om det är pga det vi är sura!!!). Så jag tänkte skicka honom ett litet sms när jag kommer till sthlm.. :)
Annars så har jag börjat småfiska på nätet... Ibland kan man faktiskt hitta små guldkorn på dejtingsajter =)

Här borta händer det annars inte så mycket! På sexfronten är det dött, har 2 ex som inte skulle tacka nej men är faktiskt inte minsta sugen på dem... vill ha ngt lite mer spännande :)
Badmannen har åkt iväg på semester nu och kommer inte hem innan jag åkt... :/

-Längtar till stockholm-

Kommentarer:
Postat av: Helenita

Pms kan vara bästa afrodiciumet. Men det är klart ... om det kombineras med ett grinigt humör kan det ju bli svårt rent praktiskt att få till det. Sur och kåt är ignen bra kombo :-)

Postat av: Just Like You

Ja.. är jag sur och grinig på riktigt kan jag inte ha sex..men är jag arg, då går det bra :D
Försoningssex är ju nästan alltid bra...:)

2007-01-04 @ 12:02:08
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits