Äntligen fick jag sex...

Efter nästan 1 månad av torka... Fick jag äntligen sex!
N17 kom för första gången hem till mig... Och såklart hamnade vi i säng direkt.
Åh vad skönt det var, trodde jag skulle bli galen innan han äntligen gled in i mig..
Först gick han ner på mig.. slutade efter 5min men jag tiggde om mer... kom flera gånger och äntligen vände han på mig, ställde mig på alla fyra och gled in... :D
Bara känslan av att äntligen få sex igen fick mig att komma... Och det hände flera gånger om... sen körde vi "tråkiga" missionärställningen och efter ett tag så kollapsade vi helt utmattade...
Det var inte världens mest spännande sex men det var mer än skönt.. Verkligen det jag behövde...
Och imorse blev det såklart en omgång till. Väckte honom med en hand på hans kuk och det dröjde inte länge innan den blev stor... Sög av honom ett tag och när jag kände att han vara nära satte jag på en kondom och satte mig själv ovanpå den =P haha. Det dröjde inte länge innan den omgången tog slut...
Nu har han åkt hem och jag längtar till nästa gång.... :)

-äntligen...-

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits