Ex...

Mitt Ex med stort E ringde nyss, vi var tillsammans 1 år när jag var 16 och vi hade aldrig sex...
Träffade honom i början av jullovet och då ville han verkligen ha sex och nu har han ringt och sms:at väldigt mycket senaste dagarna..
Han vill absolut träffas ikväll men jag får se om jag orkar efter att ha duschat och packat allt inför resan!
Det känns som om han tillhör ett kapitel i mitt liv som jag verkligen avslutat... Och han har inte ändrats så mycket sen dess så har ingen lust att bli indragen i sånt trassel jag höll på med den tiden vi var tillsammans.
Det skulle kännas som ett steg bakåt och dessutom i fel riktning om jag träffade honom igen och det hände något...

-Vissa ex ska man hålla sig borta ifrån-

Kommentarer:
Postat av: Nr 20

London, dit ska jag också! Kanske ses där;-)

2007-01-08 @ 22:28:53
Postat av: Nr 20

Fast, du borde förstås träffa dit Ex först. Annars blir jag ju inte Nr 20 ;-)

2007-01-08 @ 22:49:00
Postat av: Just Like You

hahaha ;)
Orkade faktiskt inte träffa mitt ex. Har precis packat klart allt och duschat. Vill se fräsch ut imorgon, man vet ju aldrig vem man hamnar brevid på planet :)
Så nu blir det läggdags!
Vem vet, du kanske sitter brevid mig på planet?;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits