Hurra för håriga bringor och rakade kön

Förlåt för att jag inte skrivit något på några dagar men har varit aktiv i mitt dejtande!
Träffade ju redan någon i helgen som jag ska träffa igen...
Sedan så var jag på en annan dejt med en lite äldre kille och efter den drog jag direkt iväg till södertälje där jag hamnade i säng med en annan kille ;)
Tyvärr så blev det ingen sex, hade väldigt mycket mens och det hade varit lite obekvämt att göra något med honom då... Och jag börjar verkligen bli riktigt sugen! Har inte haft sex på 1,5 vecka och min vibrator är sönder!!! Har inte hunnit köpa en ny men tror det kommer bli en vanlig rabbit. Har kommit på att jag inte vill ha en mini rabbit för jag gillar ju stora ( inte för stora ) kukar. En mini rabbit skulle kännas lite för litet ;)

Jo tänkte ta upp en annan väldigt viktig sak...
Killar, raka inte era bröst!!!
Håriga bringor är sexiga, vad som inte är sexigt är stubb på brösten!
När man ser lite hår sticka upp ur skjortan får man lust att dra fingrarna genom det och se vad som finns därunder... Men att kramas halvnaken med stickigt stubb är inte härligt.
Däremot om ni måste använda era rakhyvlar, använd den därnere!
Jag lovar, man gör mer om killen har trimmat/rakat/vaxat kön.
Det är trevligare att slicka och suga släta kulor än att suga på en hårboll ;)
Dessutom är en deepthroat lättare att utföra om man inte får könshår som kittlar en på läpparna och i näsan.
Och killar.. vill ni verkligen ha en vägg av hår som står ivägen mellan en tjejs mun och eran hud och därmet ära nerver..?

-Hurra för håriga bringor och rakade kön-


Kommentarer:
Postat av: Rebecca

Håriga bringor är usch! Jag vill ha nakna killar. Hår under armarna är sexigt om det är kortklippt, men rakat är bättre än hårigt.

2007-01-25 @ 21:38:37
Postat av: Nr 20

Svaret på din avslutande fråga är Nej! Eller mer exakt.....GOD NO!!!!

2007-01-25 @ 22:03:57
Postat av: slampan

Kan hålla med om att det kan vara väldigt svårt att tillfredställa någon som har mycket behåring mellan benen, men på alla andra sätt så är "behåring eller inte" bara en sorts subjektiv smakfråga som tyvärr baserar sig mer på trender än individuella genomtänkta synpunkter. På 70-talet var ju knappt någon rakad, nu är väldigt många medvetna om sin kroppsbehåring.

Detsamma gäller ju hår på bröstet, under armarna, på benen, osv.

Jag rakar mig under armarna och ansar mig mellan benen, men jag föredrar kvinnor som är rakade under armarna, ansad mellan benen, har stubbiga ben, orakad raggarsträng och ohåriga armar.

Men det finns ju inget rätt - bara smak.

Postat av: Just Like You

Det är ju klart att det är en smakfråga! Men själv har jag börjat tycka mer och mer om orakade bringor.. Eller jag kanske borde ha varit lite tydligare: Jag gillar ljushåriga orakade bringor!
Och helst rakade eller ansade under armarna...

2007-01-26 @ 20:31:52
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Amalia

Var också förr för att desto mindre hår desto bättre.. mitt senaste "objekt" har rätt lagom med hår på bröstet och det är faktiskt lite sexigt trotts allt ;-) Så länge det inte sitter på ryggen... allt är helt ok, med måtta! heter det inte så?

2007-01-26 @ 20:40:11
URL: http://amalian.blogg.se
Postat av: Just Like You

Ryggmattan ska bort! vax eller laser är vad som gäller för den! (att raka vore lite svårt..haha)

2007-01-26 @ 21:08:23
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits