Jag hoppas på att jag får sex snart...

Nu har det återigen gått för länge sen jag hade sex sist. Som tur är hörde N17 av sig idag och sa att han ville träffas imorrn!!! Nu håller vi alla tummarna och hoppas att inget kommer i vägen!
Jag behöver verkligen det...
Har inte ens hunnit köpa en ny vibrator... Känner mig lite lätt sexuellt fustrerad! =P



Tack alla som läser min blogg =)
Igår var det över 100 nya läsare och det känns helt otroligt då jag startade bloggen för knappt 2 månader sen och inte gjort någon reklam alls för den. Tack för att många av er kommer tillbaka och för kommentarerna! Blir så glad när jag ser att det finns så många återbesökare =)
Tack!!!



~~Detta är inlägg Nummer 100! ~~

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Klart det kommer många hit, du skriver bra o på ett openminded sätt om sex! Stå på dig!

2007-01-29 @ 20:34:12
Postat av: slampan

Som vi journalister ofta använder som ursäkt; sex säljer.

Btw; snart går Jag och köper en Rabbit Pearl åt dig. Det är oförståerligt att så få känner till dess krafter. Jag har redan gett bort fyra stycken.

Postat av: Peter

Sex är en del av livet

Läs min körkortsblogg så får du veta verkligheten för trafiklärare!

2007-01-30 @ 17:05:22
URL: http://korkortsliv.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits