Kåt på en flygplats

Med tanke på att det inte hände så mycket i London ( kanske skriver lite om det senare iaf )  så berättar jag istället vad som hände på flygplatsen...
Eftersom jag hade otroligt tråkigt och var tvungen att vänta på en buss i över 1,5 timma så bestämde jag mig för att läsa lite i en bok jag köpt i London. Denna bok är baserad på en blogg som har samma namn som boken 
Girl with a one-track mind. Bloggen och boken handlar såklart om sex ;)
Så jag började läsa lite och kom till ett "inlägg" där hon berättar att hon skickat ett sms till sitt ex som lyder: "I want to taste you again. Lick and suck you deeply. I am so turned on thinking about your lovely cock in my mouth. Feel like something sweet to eat? I can be at yours in two hours".
Och jag var såklart tvungen att skicka exakt samma sms men med "Hemma i stockholm imorgon kväll" i slutet ;) De som läst bloggen ett tag vet nog vem jag skickade det till.... Nummer 17 ;)
Fick ett svar direkt: "Damn girl. You know how to turn a man on. Now all I think about is your sexy body. I wanna taste that sweet shaved pussy." Random dålig ursäkt "kan inte imorrn, jag är din på lördag"

Vad gör man när man är kåt och på en flygplats??? Man går till toaletten, torkar av locket.... Sätter sig, drar ner byxorna och trosorna ända ner till fötterna och onanerar...
Åh vad svårt det var att hålla tyst.. Jag som annars aldrig har några problem med att köra poker face och inte säga ett knyst blev helt otroligt upphetsad av situationen... Men när jag äntligen kom så kunde jag inte sluta skratta... Mitt huvud lyckades nämlingen komma åt spolningen... Så ja.. i samma veva som hela jag skakade så spolades toaletten.. Åååh vad fint och romantiskt ;)
Tror det blir fler toa-besök... För varför ska man spara sig tills när man kommer hem när lusten slår till???
Själva tanken är kanske inte upphetsande men när man väl är där med handen mellan benen...

Toaletten
Kunde inte låta bli... Var tvungen att ta en bild på den minnesvärda platsen



-Orgasm-spolning..Ja tack!-

Kommentarer:
Postat av: Dear God

Ja, det låter i alla fall betydligt mer spännande än det jag ägnar mig åt. :D

Postat av: Amalia

Jisses, du är ju bara heeeelt .... ;-)

2007-01-12 @ 17:20:43
URL: http://amalian.blogg.se
Postat av: ...

haha, gud vad jag gillar din blogg! annorlunda och skön.

2007-01-12 @ 23:15:46
Postat av: slampan

Haha.
Sex på offentlig toalett - ensam eller i sällskap; väldigt jävla spännande och tändande..!

Man kanske ska gå på toaletten och...

2007-01-17 @ 16:38:21
URL: http://slampan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits