Nummer 10

Här kommer en ny kille från min Lista :)
Vi träffades faktiskt genom en datingsite... Vi pratade inte så länge innan vi bestämde oss för att träffas.
Han ville absolut att jag skulle komma hem till honom och kolla på film...vilket jag inte visste var att han bodde hemma hos sin mamma!!!!
Så vi kollade på film och gjorde absolut ingenting mer... Men dagen efter kom han hem till mig och det var då vi hamnade i säng....
Och det var en skrattretande upplevelse! Det var knappt något förspel men då han var ganska liten så gjorde det inte så mycket... Han var ganska klumpig och bytte ställning var 15:e sekund och plötsligt hamnar vi doggystyle..
Och då, utan anledning smiskar han till mig, men det var en väldig konstig smisk... det var en mmh.."tjejsmisk" kanske jag borde kalla det, väldigt lätt och helt enkelt konstig!
Har inget emot lite sånt om det sker i rätt stämning och vid rätt tillfälle och på rätt sätt...osv men en enda liten tjejsmäll på baken, jag kunde knappt hålla mig för skratt.. som tur var kom han ganska fort efter det...
Han sov över den natten men sen ville jag aldrig mera träffas...

-Det var Nummer 10 det-

Kommentarer:
Postat av: Anonym

hahaha, ah det förstår jag att du inte ville..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits