Nummer 11

Här kommer en "Nummerkille" som är lite rolig :)
Vi träffades ute och jag tyckte först att han var riktigt riktigt jobbig.. Men så råkade vi hamna på samma nattbuss och vi bytte nummer...
Vi träffades ute igen några dagar senare men det hände inget då heller.
Till slut träffades vi 2-3 gånger hemma hos honom och vi hade faktiskt sex innan vi kysste varandra...
Han var förkyld och ville inte smitta mig... Som om det inte skulle smitta mig att ha hans svettiga kropp mot mig??
Åh han var ett sånt stort misstag!
Likaväl som jag tycker att tjejer kan vara mulliga/småtjocka och fortfarande se väldigt bra ut så tycker jag att feta killar är... avtändade!
Och han hade mage... Och när han låg där, ovanför mig med magen hängades så... nej det gick bara inte.
Vi hade sex några gånger till efter det och kom aaaaldrig. Varje gång såg jag hans dinglade mage...
Men här kommer en lite konstig bit... Han älskade att gycka mot mig... Alltså, fullt påklädd eller naken i sängen kunde han gycka mot mitt ben, min höft eller rumpa. Snabbt och länge..Ja, precis som en hund.
Det är INTE skönt, skavsår pga att trimmat könshår gnids snabbt mot ens höft är inte sexigt what so ever.
Tröttnade väldigt snabbt medans han redan hade samboidéer...
Nummer 11... ingen hit alltså!
Springer fortfarande på honom då och då ute... Vi har några gemensamma bekanta, tyvärr :(
Men varje gång kan jag inte hålla mig för skratt... Tänker direkt på hans dinglade mage och hans gyckande =)

-Dinglade mage och hundgyckande är inte sexigt-


Kommentarer:
Postat av: Roger

Visste inte att det fanns människor som juckade mot ben. Intressant.

2007-01-07 @ 20:57:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits