Nummer 12

Nu kommer en ny kille i min Nummerlista =)
Denhär killen kom in och gick ut ur mitt liv lika snabbt.
Vi träffades på en fest där jag var väldigt full. Vi åkte hem till mig och hade sex och allt var frid och fröjd. Märkte redan då att hans kuk var väldigt stor men det gick bra eftersom jag var otroligt full och kåt.
Sen träffades vi igen och då, när jag var helt nykter och inte lika kåt så såg jag.. monstret!
Den var väldigt väldigt grov, och aj vad ont det gjorde!
Jag bet ihop och trodde att jag aldrig mer skulle kunna ha sex igen. Jag borde egentligen ha sagt till direkt att det helt enkelt var omöjligt men jag orkade inte ha den diskussionen just då. Som tur var var han inte sen på att komma.
Det värsta var nog iofs när han plötsligt la sig i 69:an under "förspelet" (som dröjde 3min och gjorde mig snarare torr än våt)... Jag fick en närbild på monstret..
Jag som är bra på att gapa stort kunde helt enkelt inte suga av honom. Jag fick slicka lite och kände mig helt enkelt "attackerad" av den.
Det var verkligen ingen hit!
Det som sedan iofs tog död på den "relationen" var hans kroppslukt... Han hade fått låna en t-shirt första natten och den stank... Den luktade djuriskt och stark och fränt... Och det satte lukt på hela mitt badrum och satt kvar i flera dagar! 
Vi var helt enkelt inte gjorda för varandra om man ska tro alla forskare som säger att attraktionen mellan 2 personer till stor del beror på lukten.

-Storleken har betydelse....Aj!-

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Uj! Tur att det inte var jag...har tyvärr svårt att DTH min kk, fast han är av medelstorlek.

2007-01-26 @ 23:49:29
Postat av: Radikal mamma

I hear you sister. Jag träffade en hästballe (nr 29) i julas och jag är fortfarande chockskadad :/

Postat av: Sarah.

Åh, herregud. Jag råkade komma förbi din blogg, och jisses. Vilket skitsnack allt är. Om jag var du, så skulle jag ej må så bra, att ligga med så många olika män, herregud. Vad är din värdighet? Och kalla mig inte moral-tant, det är inte det att jag tycker att är fel när tjejer särar åt benen för många män (?) Men det är klart, att man höjer på ögonbrynen. Och blir en aning förvånad. Du "nummrer" alla din ligg, som om sex med dessa män vore en lek. Vad är din värdighet, som sagt? Är inte livet alldels för kort, för att ständigt bli påknullad av olika män varje kväll, och med påverkan av alkohol. Jag tycker synd om dig, för du vet inte vad du går miste om. Livet består väl ändå av så mycket mer, än bara kukar och alkohol, som ditt liv verkar bestå av. Stakars lilla tragiska flicka som du. :)

2007-01-27 @ 18:53:54
Postat av: till sarah

aså herregud, låt andra leva sitt liv som dom vill! jag tycker det är helt okey (så länge man är medveten med vad man håller på med) att ligga med hur många män/kvinnor man vill! det är helt upp till den personen i fråga. så om nu den här tjejen gillar kuk, så låt henne göra det! hon går nog inte miste om något speciellt, för jag tror nog att hon gör mer än bara dricker sej full och knullar okända män!!

2007-01-27 @ 19:18:13
Postat av: Just Like You

Svarade på Sarahs kommentar i ett helt eget inlägg.
Tack "till sarah" för att du försvarade min lilla blogg. =)

2007-01-27 @ 22:08:51
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits