Nummer 13

Nummer 13 hade jag pratat med på internet i ca 5-6år innan vi träffades. Vi hade alltid skämtat om att det skulle vara kul att träffas och att vi var varandras idealtjej/kille.
Jag är väldigt svag för musiker och han hade spelat gitarr hela sitt liv, hade mörkt hår och väldigt blåa ögon. Så jag åkte iväg, helt spontant, hem till honom. 6 timmar senare var jag där och vi hade superroligt!
Vi satt och lyssnade på musik, pratade, skrattade och hånglade...
Så kom det till sexet och det var inte mycket till förspel som jag fick... Sen så var kondomförpackningen helt omöjlig att få upp och jag fick slita i flera minuter och var totalt okåt när jag väl fått ut kondomen.
Och inte blev jag uppvärmd efter den kampen heller, det var pang på och jag var så otroligt förvånad då han hade haft flera lååånga förhållanden... Men det betyder visst inget.
Jag blev sååå besviken! Han hade varit med i många av mina fantasier i flera år och plötsligt visade det sig att han var helt jäkla kass!
Han trodde att man kunde bli kåt bara av att titta på honom. Han hade typiskt modellutseende... Typisk kille som får många blickar vart han än går...
Själv tycker jag bättre om killar med mycket charm...Fotomodellkillar kan man kolla på i 5min sen tröttnar man.. och det var exakt så det blev... Han var inte heller särskilt stimulerande på det intellektuella planet heller.. Så ja...
Sex and byebye...

Men hur kommer det sig att killar som har haft flera långa förhållande kan vara så dåliga i sängen??? '

-Lucky number 13? NOT-

Kommentarer:
Postat av: Jerka

Ha ha ha.... ursäkta. Måste få skratta lite. Den killen verka ju go. Hade en kompis en gång i tiden som var lite som honom förutom på en punkt. Han verkade u faktiskt få tjejer att bli tända på honom, just genom utseendet. Till och med tjejer som hatade denna kille,
hamnade till slut i samma säng. Men ändå. vilket original. Kan förstå dig, trots att jag är kille. :)

2007-05-19 @ 19:59:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits