Nummer 19

Japp.. Det blev en Nummer 19 igår kväll!
Såhär gick det till...:
Jag var ute med ett par vänner och tog några öl... Vi har alla 3 känt varandra i ca 2,5år och båda har varit intresserade av mig till och från.
Redan efter 1 eller 2 öl börja jag titta på den ena på ett nytt sätt.. Han ser ganska bra ut men har alltid sett honom som en väldigt bra vän och inget annat. Men så med ett par öl i magen så började jag tänka på hur det skulle vara att ha honom i sängen... mååånga öl senare så gick den andra hem och vi gick strax därefter... och på något sätt åkte vi båda hem till mig..
Det var som om vi hade kommit överrens om att ha sex utan riktigt ha pratat om det. Så där var vi plötsligt nakna i sängen... =)
Det blev att ge och ta emot oralsex.. och han var faktiskt riktigt bra på det men då jag hade druckit för mycket hade jag väldigt brottom med att få mer än så... Så plötsligt var han inne i mig och det kändes faktiskt riktigt bra =) Tyvärr kom varken han eller jag... vi var så sjukt trötta så efter ett tag bestämde vi oss för att ge upp...
Ja.. det var ju inte toppensex men det var skönt att göra det med någon ny =)
Det sköna är att det inte verkar ha förstört något i våran vänskap heller. Det blev inget konstigt imorse och allt var bara som vanligt! Frågan är om vi kommer ha sex igen eller inte...
Tror iofs aldrig det kommer hända i nyktert tillstånd.

-Friend with benefits-

Kommentarer:
Postat av: Dear God

En ganska så kul fråga kanske, men hur pass tysta är dina kulor? Mina låter massor, så man kan endast ha dem när man är ensam, vilket ju är lite synd. Dina ska tydligen vara mycket bättre på den fronten? Är det så att man ska köpa ett par såna också?

Postat av: Just Like You

Mina kulor är riktigt tysta faktiskt.. iaf när de sitter i =)
Om man skakar häftigt på dem när man har dem i handen så låter det ju, men annars så tycker jag inte de låter alls!
Vet ju inte om du bor i sthlm men om du gör det kan du ju gå till Afrodites Apotek på Katarina Bangata 17 och titta på dem =)

2007-01-16 @ 17:54:58
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Dear God

Det låter ju riktigt bra. Mina låter nämligen väldigt mycket och det är ju lite besvärande, så jag ska verkliegn kolla in dina. :) Tack så mycket.

2007-01-16 @ 21:49:53
URL: http://deargod.blogg.se
Postat av: slampan

Tänkte bara höra efter; vilekn sorts vänskap är det du har med den här personen? Du skriver att han varit intresserad av dig till och från; på vilket plan? Är det sånna vänner du träffar sällan eller är de riktigt nära vänner?

Hoppas jag inte frågar för mycket, det är bara väldigt intressant, tycker jag.

2007-01-17 @ 10:11:29
URL: http://slampan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits