Nummer 9

Det blev ett litet fel i mitt räknande ;) Men här kommer Nummer 9 iaf!
Nummer 9 träffade jag på en stor fest som pågick från kl 12 på morgonen till kl 3 på natten :)
Träffade honom redan tidigt under dagen och tyckte han var riktigt söt/mystisk/snygg...
Först trodde jag att han var intresserad av en av mina tjejkompisar och till slut gav jag upp helt och hade istället väldigt roligt :)
Precis när jag bestämde mig för att gå mötte jag honom i trappan... Då undrade han var jag var på väg och det slutade med att han hånglade upp mig mot väggen... :)
Efter en stund bestämde vi oss för att åka hem till mig... Hade ganska bra sex, lite tråkigt men bra!
Efter den dagen fortsätte vi att träffas.. blev tillochmed ett par! Men jag kände på mig att något var fel och 1 månad efter första natten blev jag dumpad... 3dagar senare var vi tillsammans igen!
Han blev bättre och bättre i sängen men samtidigt kände jag mig mindre och mindre attraherad...
Han hade för trång och för "lång" förhud till exempel... Det var inte ofta han lyckades dra tillbaka den och ja... not a sexy thing...
Efter 1 månad till tog det slut... Han var riktigt feg och skickade ett sms efter att vi hade suttit och diskuterat i 1timme om hur vi skulle göra! Som tur var var jag redan på väg till min gamla kk...Nummer 8 :)
Hade en otrolig natt där och efter det kom jag snabbt över Nummer 9 även om han ibland fortfarande dyker upp i mina tankar...

-Hängig trång förhud = not sexy-

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits