Nyår och fyllekåt

Så nu är redan andra dagen på nya året påbörjad!
Jag firade nyår hos en gammal tjejkompis tillsammans med 2 andra vänner, hennes brorsa och hans flickvän =) Det var riktigt trevligt! Det blev mycket dricka och till slut kom en annan tjejkompis med sin kille... Tolvslaget, många kramar och 15min senare var vi på väg till en annan fest...
Tyvärr var vi inte så många där... Det blev ännu mer dricka och jag råkade bli riktigt fyllekåt.
Som tur var lyckades jag dölja det ganska väl... men när mitt "ex" kom till festen var det kört!
Vi var tillsammans när vi var 14.. =) Vi smet in på toan en snabbis and I got some oralsex... :) And that was it..
Sen var det bara att dra ner kjolen springa ut till dem andra igen som trodde att han hade pratat i telefon och att jag hade varit på toa.... Tur att folk tappar tidsuppfattningen när de är fulla =)
Så så började mitt år.. =) Men ja... 24timmar och 14 minuter har gått och jag har inte haft sex än!
Jag tänker då verkligen räkna timmarna tills jag får sex...
Så jag hoppas att detta år blir lika spännande som 2006 på sexfronten :)
Hoppas ni får ett fint sexår ;)

-Gott Nytt År!-


Kommentarer:
Postat av: catten

tja! trevligt att du e tebax ^^ där där med attd e tappar tidsuppfattningen.... hur lång tid tar du på dig att komma då? om min kille slickar mig så kommer jag på typ 5 min och det e typ max det :P oftast tar det under 5 min :D

2007-01-04 @ 23:21:56
Postat av: Just Like You

Haha, för mig tar det liiite längre tid tror jag..och sen vill jag oftast att han fortsätter...
Har så svårt att bli nöjd... brukar alltid tänka:"åh vad skönt det var" när det är över och då brukar jag vilja ha mer direkt...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits