sexkomplimanger

Hejhej!
Jag försöker få ingång dejtandet nu när jag kommit hem till Stockholm, skulle egentligen ha träffat en ny kille ikväll men det blev avbokat :/ Och det värsta var att jag tänkte: "Åh nej, nu kommer jag inte ha något roligt att skriva på min blogg imorgon!" haha. Jo jag har väl blivit lite beroende av skrivandet här =)

Men istället tänkte jag fråga vad ni brukar få för komplimanger i sängen?? Alltså dem vanligaste??
För jag har på senaste tiden fått höra flera gånger att jag har snygg och skön mus och när N19 också sa det var jag tvungen att fråga hur tusan man kan ha en ful en... Och fick veta lite mer än vad jag egentligen ville veta haha. Men ja... Jag får oftast höra att jag har en snygg och fräsch mus och att jag är bra på att suga av och på deep throat...

-Jag är iaf bra på någonting!-


Kommentarer:
Postat av: slampan

Det är lite tråkigt att vi män får färre komplimanger BÅDE till vardags och i sängen. Faktiskt.

Men det jag får höra att jag är bäst på är att hitta rätt allra där längst in, retas med g-punkten och att göra dem upphetsade(dvs förspel).
Och, visst ja, på att slicka.

Postat av: Catten

hej slampan, jag ger väldigt mycket komplimanger till min sexpartner :) får några riktigt bra också :) du har nog bara tröffat lite blyga tjejer ^^

2007-01-18 @ 00:24:44
Postat av: Just Like You

Jo måste hålla med dig Catten, han har nog inte träffat någon som vågar helt enkelt..
Jag brukar alltid ge tonvis med komplimanger dvs om jag tycker att det finns något att ge komplimanger för... =)

2007-01-18 @ 00:31:25
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: slampan

Haha.
Ni kanske har rätt.

Däremot så säger oddsen emot er. Av så många är det väldigt osannolikt att så få skulle yppa så lite under så lång tid.

Man kan väl också generalisera så, att säga, att det är vanligare i längre relationer att man säger saker om varandra och sexet i sig, då man har en närmare relation. Eller i till exempel det som till vardags kallas KK-relationer. Slampar man runt med olika kanske bara några gånger eller väldigt sällan, säg tre-fyra gånger per år, så minskar nog chanserna till de mysiga kommentarerna.

Eller så är jag bara dålig i sängen.

2007-01-18 @ 13:48:02
URL: http://slampan.blogg.se
Postat av: Just Like You

Haha du måste vara dålig i sängen slampan ;) Jag tycker att det är vid "one night stands" som man vågar ge flest komplimanger.. =)

2007-01-18 @ 19:52:08
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Cure the nojja

Fan... en riktig djupsugning var länge sedan man fick. Finns det något läckrare?

2007-03-29 @ 14:03:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits