Sexleksakernas dilemma

När jag får min lön/studentbidrag nästa gång tänkte jag investera i en ny vibrator...
Problemet är bara att jag inte vet vilken jag ska välja!
Just nu är jag sugen på en rabbit.. frågan är om jag vill ha den stor eller den lilla...
Har redan en normal stor enkel vibrator och lillrabbitten kostar bara 300:- och ser väldigt söt ut...
Den stora kanske är skönare men den kostar 475:- och som sagt vill jag ha något större kan jag ju ta fram den gamla?
Eller ska jag ha något heeelt annat? Någon som vet någon som är riktigt bra och prisvärd????



 - Rabbitten - Lillrabbitten

-Har storleken alltid betydelse?-

Kommentarer:
Postat av: Afrodite77

Rabbiten till vänster finns i min garderob, men.. verkar vara nåt bäst före datum, min går inte ens igång fast jag bytt batterier nu.. *skrattar* Dags att köpa nytt för mig också, den är verkligen beroende-framkallande.. ;)

Postat av: Just Like You

mmh det verkar ju inte så bra om den bara dör.. så ligger man där.. superduperkåt och ensam... Man får helt enkelt ha två.. min självlysande hemska sak får bli en reserv i krissituationer.
Tror jag får gå och titta på dem och pilla på dem i någon butik för att kunna bestämma mig...

2007-01-05 @ 11:34:11
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits