Vänner och sexdiskussioner

Åh har haft en sån underbar eftermiddag och kväll!
Träffade 2 av mina gamla närmsta vänninor på stan idag :)
Först shoppade vi lite, sen blev det fika, mera shopping, middag, kaffe och efterätt och till slut liten miniutgång :)
Vi hade så otroligt trevligt! En av dem är lika öppen som jag när det gäller sex så vi hade ganska roliga diskussioner =)
Diskuterade bland annat "handjobs" och det blev en väldigt lång diskussion angående onani och tabun kring detta bland kvinnor.
För killar i dagens samhälle finns det nästan inget mer naturligt och självklart än lite sånt då och då (snarare ofta.... )
Men vi tjejer får inte syssla med sånt och absolut inte prata om det!
Hade inte 3:e tjejen varit där hade vi nog gått in mer på tips om hur vi gör det men eftersom hon är oskuld och väldigt blyg så bestämde vi oss för att inte ta den diskussionen då :)
Ett helt inlägg om detta kommer nog snart iaf :)
Men kom igen tjejer... man får faktiskt ha kul på egen hand :D Det finns inget fel med det, och våga prata lite mer om det.. för det finns faktiskt bra tips att hämta hos sina vänner ;)

-Mer tjejonani-

Kommentarer:
Postat av: Alexsandra

Jag håller med! Det är mysigt, skönt och helt underbart. Onanera mera :)

Postat av: Mr.X

Intressant att göra en nummerlista, lite nytänkande. Angående onani, tjejonani är på intet sätt tabubelagt. Kan meddela att det är frukansvärt sällan som jag och mina vänner sitter och diskuterar olika tekniker att dra i staken. Det är nog snarare så att onani är inget man pratar om.

2007-01-06 @ 18:55:38
URL: http://singelbloggen.blogg.se
Postat av: Just Like You

Menade mer att det är mycket mer accepterat att en kille onanerar än att en tjej gör det.
Tjejonani har varit och är fortfarande lite tabubelagt. Man kanske inte pratar öppet om det bland vänner men sätt på tv:n eller radion, att en kille drar i dingelingen är vanligare att höra än att en tjej sitter och pillar lite.

2007-01-06 @ 19:04:06
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Inanna

Fast det där kan man ju alltid vända till en fördel. Jämför följande situationer:

1) en kille säger till en tjej: "Nu blev jag så kåt att jag måste hem och onanera."

eller

2) en tjej säger till en kille: "Nu blev jag så kåt att jag måste hem och onanera."

Då kan jag svära på att i de flesta fall skulle tjejen i situation 1 tycka att killen är patetisk (och det skulle förmodligen killen själv tycka), medan killen i situation 2 förmodligen skulle bli imponerad och lite tänd på situationen...

Det är i alla fall min erfarenhet att man som tjej blir VÄLDIGT positivt bemött när man pratar om onani.

2007-01-07 @ 09:56:00
URL: http://youpromisedmepoems.blogspot.com/
Postat av: Just Like You

Håller helt och hållet med dig Inanna =)

2007-01-07 @ 13:20:59
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Dear God

Mitt problem lutar mer åt att jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt. Visst är det skönt och så, men nu när man är van vid Honom och Hans händer så blir man mest besviken. Haha. Nu har jag beslutat att jag ska köpa något enbart för mig själv och dessa stunder, så kanske det blir lite roligare. :)

2007-01-11 @ 22:07:15
URL: http://deargod.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits