3:e dejten

Igår träffade jag honom igen :) Tredje dejten om man nu kan kalla våra träffar för detjer. Ännu en gång sågs vi efter mitt jobb i hans halvfärdiga lägenhet. Efter någon timme ståendes så satte vi oss ner på golvet och fortsätte att prata. Pratade nonstop i hela 4 timmar... En tjejkompis ringde tyvärr och avbröt för vi hade visst planerat att träffas... vilket jag hade helt glömt bort! Så då var det dags att säga hejdå, och då kom det, första kyssen.
Och ja.. han var ju bra på det så kom ju såklart lite sent till min kompis som var utanför och väntade i bilen.
Trivs så bra i hans sällskap men vet ju inte riktigt vad jag vill,  vi har ju bara träffats 3 gånger så det är ju bara lugnt :)
Han ringde imorse och väckte mig och vi ska nog träffas imorgon...

Kommentarer:
Postat av: slampan

Ja, vem är denne karl som fått N22 att blekna? ;)

Postat av: Anonym

jag vill ha mer INFO, mera mera mer! Spännande jue! vem är grabben som fått smaka på dina läppar? =)

2007-03-22 @ 21:10:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits