Blivande N23?

Jag har träffat en underbar kille (vi får väl se hur länge jag tycker det... :p )
Jag hade tråkigt och tittade runt på spraydate för ett per veckor sedan och hittade en kille som enligt hans profil höll på att flytta till en lägenhet precis brevid mitt jobb... Ja det är inte bara kukens storlek  som spelar roll i mitt dejtande, bor killen nära mitt jobb känns det ju riktigt bra, får ju sova nästan en hel timme extra!!
Vi började ett intensivt mailande och övergick för några dagar sen till msn och när jag jobbade i helgen bestämde vi oss för att jag skulle titta förbi om/när jag hade rast...
Söndag fick jag en lucka på ca 1 timme... Vi bara pratade och pratade och plötsligt var det redan dags för mig att jobba vidare... Det hände alltså ingenting. Men det kändes bra :) Senare på kvällen ringde han och då pratade vi drygt 1 timme, tills hans mobil dog och då var det ändå dags att sova. Vi träffades igår igen hemma hos honom i ca 1 timme efter jobbet. Problemet är att han håller på att fixa och dona i lägenheten så det finns ingenstans att sitta på så vi bara står där, rakt uppochner och bara babblar, går ju inte att göra några närmanden i en sån situation.. :( Såklart ringde han igår kväll igen när han kom hem efter en konsert... Älskar att prata i telefon och det känns så roligt att det är han som tar initiativ och vill ringa.
Vi träffas väl kanske imorgon igen... eller iaf någon gång under veckan. :)
Vet inte om han kommer bli N23 eller inte... vi får se hur saker och ting utvecklas helt enkelt, men just nu känns det riktigt bra... =)

Men shh... det är fortfarande lite hemligt :) Inte ens mina vänner irl vet om dethär...

Kommentarer:
Postat av: kajsa

Hej hopp... följer å läser din blogg. intressant å spännande läsning! kan som inte låta bli titta in å se vad du nu har skrivit. =) vem är denna kille?? Är han nyinflyttad? Ålder? kommer han ifrån? ASNYFIKEN!!

2007-03-21 @ 19:21:50
Postat av: Freddan

Ska hålla tummarna för dig! :)

2007-03-21 @ 22:52:52
Postat av: Just Like You

;) kommer snart lite mer info.. :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits