Dålig självdisciplin

Igår skulle jag bara till en förfest och sen åka hem när alla andra skulle ut... Vilket skämt. Hur kunde jag tro att jag skulle klara av det?
Hade otroligt trevligt på förfesten så när folk började tjata om att jag skulle med ut var det inte lätt att säga nej... Hamnade på söder (som vanligt skulle man kunna säga).
Vi hade iaf helt sjukt roligt och jag blev bjuden på allt..hehe
Fick även ett telefonnummer... men vet inte om det är ngn jag kommer ringa... 

Tenta imorgon så jag är tråkig och pluggar... Men varvar det med att läsa erotikmassageboken :)

-Kaffe och plugg-


P.s. Dålig självdisciplin ja men vem gick upp kl halv 8 imorse och pluggade efter bara 4,5 timma sömn..? ;) D.s.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits