Erotisk massage...

Ibland är livet lite skumt. Fick tips av en bloggläsare igår (eller i förrgår?) om en bok om erotisk massage. Gissa om jag blev förvånad när en kompis gav mig den idag?! Vi brukar ge varandra presenter ganska ofta :)
Har börjat blädra lite i den och den verkar ganska rolig. Amerikaner har ibland väldigt skumma idéer men vissa delar av boken är riktigt intressanta :)
Undrar vem ska få äran att bli min lilla försökskanin? =)

Har verkligen haft en bra dag, pluggat mycket men det har varit så intressant att det bara tog emot dem sista 5minuterna innan jag skulle iväg och käka :)
Blev bjuden på härlig middag... Massa god thai-mat, singha öl och sorbet med frukt.. Mycket skratt och trevliga diskussioner blev det. Har precis kommit hem och trots att jag ska upp och plugga imorgon igen ska jag till en förfest med några vänner :) Fick sms på vägen hem och kan inte tacka nej... Ska iaf vara duktig och inte hänga med ut sen!
Träffade även en bekant/killkompis/granne på vägen från t-banan. Vi har inte snackat så jättemycket men för ett par veckor sen bestämde vi att vi skulle hitta en dejt åt varandra och ikväll bestämde vi att det skulle bli av nästa helg. Inget seriöst men lite roligt att träffa nya människor. =)

Dags att borsta ur håret och föröska se pigg ut!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits