Första gången...

Sitter och läser min gamla dagbok och det är riktigt roligt att läsa om ens första kyss osv. Tänkte skriva rakt av det jag skrev första gången jag gjorde något sexuellt med en kille. Jag var 14 och han 15...

"S. och jag har grovhånglat. Vi satt i hans rum idag och hånglade och efter ett tag hade han handen under min tröja. Han hade ju redan gjort det ett par gånger tidigare men jag hade alltid sagt nej för att göra mer än så.
Denna gång lät jag honom göra det han ville, kände mig äntligen redo. Han lekte ett tag med byxlinningen innan hans hand åkte ner, utanför trosorna och smekte jätteförsiktigt. Jag blev väldigt våt och han flyttade handen innanför trosorna och efter ett tag hade han ett finger i mig. Det gjorde lite ont först men tror det bara är för att jag var lite nervös. Vi höll nog på i 10min, det var väldigt skönt men jag vågade inte göra något med honom... Tror inte han ville det heller. Sen var vi tvungna att sluta eftersom hans lillebror kom hem från skolan... Men vi kommer nog göra om det fler gånger... Hoppas jag! Nu ska jag släcka lampan och leka lite själv. Godnatt!"

Kommentarer:
Postat av: anniih

hallå! vart har du tagit vägen?? :)

2007-03-29 @ 12:39:58
Postat av: Cure the nojja

hahaha... sexblogg = kul. Börjar jag bli addicted?

2007-03-29 @ 14:34:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits