Hjärtat stannade...

Jag har suttit och pluggat hela dagen och kände mig riktigt seg när min mamma ringde.
Hon ville komma förbi och plocka upp några saker hon glömt här. Passade på att fråga om jag kunde få skjuts till affären. Eftersom jag har världens snällaste mamma så fick jag inte bara skjuts dit, hon bara tog en korg och började fulla på som en galning. Så nu är kylskåpet fullt med god mat :)
Men på vägen tillbaka hem till mig stannade mitt hjärta när hon plötsligt sa: "Åh, jag har läst din blogg" Redan då kände jag hur jag bleknade men när hon även sa "Vad är det för kille du pratar om där??" trodde jag att jag skulle få en hjärtinfarkt!
Men som tur var pratade hon inte om denna blogg men om en annan jag har! Hade helt glömt bort den för tillfället! Trötta jag mumlade något om "kille...mmh.. äh" och hon förstod att det inte var ngt jag ville prata om så hon lät mig vara i fred. =)

Jag har en underbar mamma men jag hoppas verkligen att hon kommer få slippa läsa min blogg.

Kommentarer:
Postat av: Inanna

Haha... jag vill inte ens tänka på hur min mamma skulle reagera om hon läste min blogg... :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits