Internationella Kvinnodagen

Idag var det alltså Internationella Kvinnodagen. =) Tog lång sovmorgon och åt god frukost innan jag hoppade in i duschen. Sen bar det av till stan där jag fikade med en kompis och gick runt och tittade lite i affärer...
Precis innan jag åkte hemifrån kollade jag hur mycket pengar jag hade kvar på kontot... Sa till mig själv:"Idag ska jag inte köpa något alls. Jag ska vara duktig så att jag kan shoppa i slutet av månaden istället"
Kom precis hem med ett par nya skor, ett par jeans och en tröja... Inte sådär jättemycket men en del ändå... Men så kom jag på att det faktiskt är internationella kvinnodagen och därmed en perfekt dag för att shoppa. Jag ska ändå jobba så mycket som möjligt månaden ut nu... hinner inte göra slut på pengar då :) (ursäkter, ursäkter..)
Ska även försöka planera in 2 week-ends någonstans innan juni... En ska iaf bli till Skottland.. den andra har jag inte riktigt bestämt :) Får hoppas att jag hinner med det bara...
Nu ska jag fixa lite god middag :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits