Jag är kär

Jag är kär. Jag blir helt varm och ler hela tiden. Jag blir så lätt kär.
Jag har så starka känslor till så många och det enda som riktigt kan definiera det är "jag är kär".
Jag är kär i min familj och i många vänner, även i vissa på jobbet. Igår när jag låg i sängen och försökte sova kom jag på att jag faktiskt inte bara "tycker om dem" eller "trivs i deras sällskap", det är starkare känslor än så.
Det är inte många som ingår i den gruppen men dem som gör det är helt otroliga människor. Men var går då min gräns mellan kärlek till dem och kärlek till en pojkvän? Det har jag funderat på hela morgonen och det enda jag kommit fram till är: pirret. Skillnaden är detdär lilla pirret och knäsvagheten...
Nu ska jag fixa kaffetermosen och köpa bullar och ta med det till några vänner som jobbar idag. :) Vad gör man inte när man är kär? =)

-På med solbrillorna-


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits