Kukperfektionist

Jag har blivit en kukperfektionist.
När jag dejtar en ny kille kan jag inte låta bli att hoppas på att han har snygg kuk. Och tanken att han kanske har en liten ful sned en med stort fluff skrämmer mig...
Jag har insett att jag måste ha sex eller iaf få en liten "preview" på den för att kunna dejta en kille en längre tid... Vill ju inte riskera att börja gilla en kille som jag inte funkar med i sängen! Och om jag ska funka med någon i sängen så... ja.. måste han helt enkelt ha en någorlunda snygg kuk.
Jag har inga särskilda kriterier för hur en kuk ska se ut däremot vet jag vad jag inte gillar...
Väldigt böjda, ådriga, små eller extremt sotra kukar gillar jag inte särskilt mycket... Om killen dessutom inte trimmat eller rakat bort lite hår så blir det absolut inget oralsex.
Sen kan ju pungen också se helt förjävlig ut. Där har jag iofs inga specifika kriterier men ja... den ska se fräsch ut helt enkelt =) inte för hängig eller för liten...

-Jag har blivit kukfixerad, jag är kukperfektionist-

Kommentarer:
Postat av: slim

Jag håller med=) Men berätta, vad är en fluff???

Postat av: Just Like You

fluff... fluff är en skog, det är en stor fluffig skog... ush...

2007-03-17 @ 21:15:09
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Gaia

Då är jag värre än du för jag vet exakt hur jag tycker att den perfekta kuken ser ut:
Rak, ca 16-17 i omkrets, jämnbred och ca 17 i längd. Helrakad och med en större och fast pung.

Och ja - jag är oxå livrädd för nya kukar. För smala, för korta, håriga, sneda, smalare upptill, fult ollon, fula, röda ådror (ådror kan vara grymt sexigt, om det är på rätt sätt) och äckligsmakande sperma.

Shit, det är fan inte lätt! =D

2007-03-18 @ 11:43:10
URL: http://minsexualitet.blogspot.com/
Postat av: biatsch

smal,sneda med fult ollon och rakt köns hår i stora sjok och en pung som hänger så det uppstår långa strängar av hud ,rynkor liksom,DETgår fet bort.

snygg, vacker kuk är en 17 cm.jämn ådrad,blank slätrakad,med fint formad å fast pung DET är mums!!!

2007-03-18 @ 14:08:19
Postat av: Miss p-word

Gå till Qruiser! Många heterokillar där har bilder av sina kukar..ha ha! Tyvärr spelar det inget roll om det är snygg eller ej, de gör det ändå. Agggg! Det är bortkastat på mig, men det blir lite "preview" för dig kanske. :)

2007-03-18 @ 16:09:03
URL: http://pword.blogg.se
Postat av: Just Like You

Det verkar faktiskt som om 17-18cm är den perfekta längden eller iaf den längden som dem flesta tjejerna gillar :)
En riktig ful kuk: liten, konformad, med extra litet ollon och med mycket och långt hår...
yuk...
Har börjat tittat på killars kukar på t-banan.. :/ Sitter och tittar på konturerna som avtecknas på deras jeans när de sitter ner och gissar hur den ser ut... Tänk om någons skulle märka det? pinsamt...

2007-03-18 @ 18:04:34
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Emma

Alltså jag SKÄMS för att vara kvinna när jag läser detta inlägg.
I mitt nästa liv ska jag bli man OCH bög,
fy faan för tjejer.

2007-03-18 @ 20:04:31
Postat av: Gaia

Äh, jag tittar jag med! Jämt!
Btw så är bredden bra mycket viktigare för mig än längden - hellre 17 runt om och 14 lång är 11 runt om och 20 lång. Utan tvekan!

2007-03-18 @ 20:05:31
URL: http://minsexualitet.blogspot.com/
Postat av: Gaia

Emma.

Varför?

2007-03-18 @ 20:09:32
URL: http://minsexualitet.blogspot.com/
Postat av: Emma

Då kanske du borde gå in på http://theperfectphallus.blogspot.com/ och se om du hittar några perfekta. Om du inte redan hittat dit förstås? =)

2007-03-18 @ 20:28:07
Postat av: Just Like You

Emma 1: Varför skäms du..? ? ?

Gaia: jo håller helt klart med! Annars kan han ju lika gärna använda fingrarna om han bara har en liten tunn pinne...?!

Emma 2: Har redan hittat dit ;) Men tycker att dem felsta kukarna som finns med är lite för håriga eller har för hängig pung... :/

2007-03-18 @ 20:48:17
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Slim

När jag haft kuksnack med mina "väninnor" så har vi alltid konstaterat att bredden på kuken är fan så mycket viktigare än längden, såvida den inte understiger nämnda 14cm...=) Btw så tycker jag bara att det är kul om man upptäcker att en tjej sitter och skrevfluktar, och om tjejen i fråga faller en i smaken så brukar jag fråga om hon tycker om utsikten=) Propps till JLY som postar så bra ämnen!!! =)

2007-03-18 @ 22:01:16
URL: http://superslimline.blogg.se
Postat av: Emma

Jag tycker bara att det är fruktansvärt att man kan döma ut en karl på grund av storleken.
Och jag tycker synd om alla killar som redan är osäkra på grund av alla porrfilms-ideal.
Sen kommer ni och säger att det är sant, är den inte 14 och över så duger varken den eller killen, då kan han lika gärna använda fingrarna?
Näe, jag blir så upprörd att jag vill gråta.

2007-03-19 @ 07:07:55
Postat av: Gaia

Emma.

Men vilken tur för sådana män att du finns då ;)

2007-03-19 @ 09:04:42
URL: http://minsexualitet.blogspot.com/
Postat av: badkillen

Va kul detta inlägg var då :) Jag kan säga att min kuk är liten (12 isnitt) i "standbay läge" men när det skall jobbas så sviker han mig inte. ånej *ler* Men där imot så är han olika från gång till gång inte alltid as hård o står som ett spätt (så som man vill ha han varje gång), men som sagt mycket hänger på hur kåt man är.

2007-03-19 @ 11:50:10
URL: http://badkillen.blogg.se
Postat av: Emma (2)

Jo, tyvärr verkar Mrs. Candy ha en förkärlek för hår men finns fortfarande oftast en väldigt fin kuk bakom skogen! Och hur ohängiga pungar hade du tänkte dig? Precis innan de ska få utlösning ohängiga eller bara hej-jag-är-så-ung-så-gravitationen-har-ej-börjat-verka-på-mig ohängiga?

2007-03-19 @ 18:28:57
Postat av: Just Like You

Emma 1: tur att det finns tjejer som du då som inte tycker att sexlivet är viktigt i ett förhållande :p
Har en kille liten kuk blir jag aldrig riktigt tillfredställd och det funkar helt enkelt inte i ett längre förhållande.

Sen är det inte bara storleken som är viktigt... Hur killen använder mojängen är minst lika vitkigt!!:D

2007-03-19 @ 18:36:14
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Just Like You

Emma 2:
Jo oftast är det fina kukar bakom fluffet :)
Jag gillar bäst "precis innan de ska få utlösning ohängiga" men sen så kan de ju inte vara så hela tiden heller haha. Men vissa av kukarna på hennes sida har vääääldigt hängiga pungar som t.ex. http://theperfectphallus.blogspot.com/2007/03/phallic-obituary-rob-sager.html

2007-03-19 @ 18:39:06
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Gaia

Oj, men han är ju död!
Och inte ens då kan hans hängpung låtas bli att diskuteras ;)
:

'How very sad that he died so young. I always thought however that he might have been using steriods. He scrotum seemed to have a lot of excess skin (more than enough to support his testicles) and his testicles looked liked they had shrunk in size considering the size of his scrotum.'

2007-03-19 @ 23:03:03
URL: http://minsexualitet.blogspot.com/
Postat av: Just Like You

Jo, han är ju ett extremfall som tur är :)
Men det är ungefär så min "skräckpung" ser ut!

2007-03-19 @ 23:50:45
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Snoppen

Hej allihopa. Jag, som kille, måste ta och hålla med Emma om att det är skrämmande hur ni kan totalt objektifiera snoppen så. Enda anledningen till att det inte görs samma sak om tjejer är att det inte går att mäta pussyn. Det hade ni nog inte gillat...
Dessutom undrar jag var ni får alla mått ifrån? Okej att många har koll på sin längd men det är nog rätt ovanligt at man har koll på sin omkrets. Har ni mätt själva eller vet ni ens vad ni snackar om? Finns det ens ngn tjej som vet hur omkretsen ska mätas?
Själv verkar jag ha en kuk som är lite större än era dröm-mått men det är skrämmande att ens tänka på att jag skulle haft en som var mindre. Det hade nog blivit komplex och självmord eller nåt...
Adeiu

2007-03-20 @ 14:08:45
Postat av: Gaia

Kära Snoppen.
Det är just där ni killar gör/tror fel - ni tror att längden har någon avgörande betydelse, utan att fundera över varför en lång hotdog skulle vara intressant för oss.
Varför skulle vi INTE veta hur man mäter? Det är knappast kvantfysik det rör sig om.
Vad gäller att mäta pussyn, man kanske inte kan mäta den i exakta cm men man kan se om en pussy en stor eller liten, bullig eller inte, högt venusberg eller lågt, stora eller små blygdläppar, inre blygdläppar utanför de yttre eller tvärtom, osv. Jag har exakt koll på hur min pussy ser ut och jag råkar oxå vara hur nöjd som helst med den.
Jag vet inte vilken slags man du är, men många män jag träffat har kunnat tala om för mig vilken slags pussymodell de gillar mest. Det är väl ingen stor grej?
Och vaddå - olika tjejer gillar olika kukstorlekar, finns väl ingen anledning att ta livet av sig i något fall?

2007-03-20 @ 14:25:35
URL: http://minsexualitet.blogspot.com/
Postat av: Snoppen

När skrev jag att längden skulle vara avgörande betydelse? Det där tolkade du själv. Däremot finns det bara en längd, men kanske 10 omkretsar på en och samma penis.
Okej, förklara, var och hur mäter du dina killars omkrets?
Jag kan FÖRSÄKRA dig om att det inte är i närheten av samma ståhej kring hur en pussy är utformad som hur en snopp ser ut. Jag har varit i 10000 machodiskussioner i omklädningsrum och liknande och vi har aldrig diskuterat hur en pussy "ska" se ut och inte se ut. Och definitivt aldrig hur tajt den ska vara. Möjligtvis i enstaka all då det avvikit sig rejält med slapphet eller tajthet.
Och lägg av med att tjejer gillar olika storlekar. Möjligtvis olika stora storlekar. Resten är bara bluff och båg att ngn skulle gilla snoppar under medel.
Hade däremot vi kunnat snacka om hur stor en pussy är på insidan mätt i cm och töjbarhet och slapphet, så hade snoppdiskussionen nog kommit i ett helt annat ljus.
Det är i lightversion jämförbart med snacket kring bröst men ändå inte eftersom brösten inte fyller en fysisk funktion och njutning vid sex och dessutom har stor-hysterin kring bröst försvunnit sedan länge.

2007-03-20 @ 15:15:31
Postat av: Emma (2)

Men nu tog du den extremaste! Finns en del precis lagom pungar. Det är små mästerverk på den där sidan och fluffet och allt annat försvinner när jag ser någon riktig sak som man vill ta i mun.. =) Synd att hon inte visar lite fler av alla bilder hon får in bara...

2007-03-20 @ 18:05:01
Postat av: Just Like You

Snoppen: Har inget mer att svara än: det är inte själva snoppen som egentligen är så viktig. Det är snarare sexlivet i ett förhållande som är riktigt viktigt för mig och eftersom mycket av det hänger på hur kuken är så hamnar ju den såklart i fokus.. =)

Emma (2): Klart det finns precis lagom pungar... och de, de är ju helt underbara :)

2007-03-20 @ 18:51:31
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Snoppen

Wow där sa du emot dig själv i en och samma mening...

2007-03-20 @ 21:11:27
Postat av: Just Like You

Det gjorde jag väl inte? Kuken är inte det centrala i sexet, det är kuken tillsammans med hur den används som är viktigt helt enkelt. Och detta är en sexblogg, det är klart att det pratas om kuk och storlek då..? Förstår inte riktigt var du ville komma fram med dina kommentarer?
Att det läggs för stor vikt på storleken och utseendet på kukarna? Men det gör ju faktiskt stor skillnad... Utseendet på pungen kanske inte är såvärst betydelsefullt men det är väl som med tuttar?

2007-03-20 @ 21:17:59
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Snoppen

Jo du säger först att snoppen inte är så viktig men sen att mycket av sexlivet hänger på den. Nu säger du dessutom igen att det gör stor skillnad.


Jag måste varit väldigt otydlig i mina kommentarer om du inte förstod var jag ville komma, så vi kan släppa det där isåfall.


Ha det fint, och yes jag vet att det är en sexblogg. Det är därför jag pratar om just sex, right right?

2007-03-20 @ 23:18:42
Postat av: Emma (1)

Haha... vad tur att jag inte tycker sexlivet är viktigt?
Det är precis det som Snoppen säger, denna diskussion skulle aldrig äga rum i ett omklädningsrum för killar.
Och det kanske är så att vi tjejer som faktiskt kan påverka storleken på våran fitta genom att knipa, kanske skulle göra just det, träna lite. Då skulle inte kuken spela så stor roll.
Jag har ett fantastiskt sexliv, kanske just för att jag är så pass tajt. Lucky me! :D

2007-03-21 @ 12:36:46
Postat av: Gaia

Kära Snoppen.

'När skrev jag att längden skulle vara avgörande betydelse?'

HÄR:

'Okej att många har koll på sin längd men det är nog rätt ovanligt at man har koll på sin omkrets. '
--> 'ni tror att längden har någon avgörande betydelse, utan att fundera över varför en lång hotdog skulle vara intressant för oss.'

Du skrev inte _ordagrant_ att längden skulle vara av avgörande betydelse, däremot skrev du att killar har koll på sin längde men inte sin omkrets. Klarare nu?

Hur jag mäter? Herregud, ett måttband runt kuken, vad trodde du?

Omklädningsrumsdiskussioner kan jag däremot upplysa dig om att vi tjejer inte är så bra på, i alla fall inte i de omklädningsrum jag varit i.

Och ja, tjejer gillar olika storlekar - jag såg en tjejs profil på BodyContact där hon skrivit att hon ville ha kukar som var 11 cm långa. Klart att tjejer vill ha olika storlekar, precis som killar, av allt! Herregud, alla i hela världen kan ju inte tycka lika!

2007-03-21 @ 17:25:23
URL: http://minsexualitet.blogspot.com/
Postat av: Snoppen

Bra att du tar dig tid att vara otrevlig. Du som är så jävla kunnig borde ju veta isåfall att det finns många omkretsar på en snopp. Och jag är överraskad att killar låter dig mäta deras snoppar, det är nog mest det som slog mig.
Att man har koll på sin längd är nog mer av traditionell vana, inte att det skulle vara av avgörande betydelse. Det vet nog de flesta killar men det förstår kanske inte du.
Mmm tjejer gillar olika storlekar. Jag har inte hört en enda som säger att hon föredrar en som är medel eller under. Det är bara trams att du påstår att det skulle vara så.
Det är dessutom intressant att ni verkar ha en drömsnopp som är så pass mkt över medel. Det låter på er som att det är vanligt att ha en stor snopp. Det finns ju ett medeltal av en anledning, att det är just det som är medel. 8-12 cm omkrets är medel för omkrets vilket innebär att en kuk på 16 cm omkrets kanske är en på tjugo eller nåt sånt. Stackars de övriga nitton säger jag.
Min slutkommentar är att hade diskussionen kring pussys varit lika utbredd så hade ni nog dämpat er lite och sett till er själva först och främst.
Ha en underbar dag!

2007-03-21 @ 18:46:42
Postat av: Gaia

Äh, jag tänker inte hålla på och älta detta hur länge som helst, särskilt inte i någon annans blogg. Trams eller inte trams - nästa gång jag hittar hennes profil skall jag ta en print screen.

Ha det underbart du oxå!

Ps. Det är inte bara 'drömkuken' som avgör, även utan kuken är det långt färre män än 1 av 20 som i längden kan klassas som 'drömmannen'. Om vi nu skall se till idealen vi har, menar jag.

2007-03-21 @ 19:02:12
URL: http://minsexualitet.blogspot.com/
Postat av: Snoppen

Oj då blir det ännu tuffare odds för oss killar.


Trodde bloggkommentarerna var till för att just diskutera ämnet, men jag kan ha fel. Isåfall ber jag om ursäkt till författaren och att jag stulit plats här.


Ta du en print screen. Och eftersom smaken är som baken och spridd över hela spektrat som du säger, borde det väl inte vara några problem att snabbt som ögat hitta ngn som föredrar en medel eller under medelsnopp. Har jag fel? Det måste ju vara lika lätt som att hitta ngn som gillar stora isåfall.

Nice eve

2007-03-21 @ 20:00:37
Postat av: Just Like You

Snoppen: Kuken är inte det centrala i sexlivet men mycket hänger på det. Så är det bara, iallafall i mitt fall. Och detta är ju inte ett omklädningsrum och jag har aldrig pratat om kukstorlekar i ett omklädningsrum eller med många vänner. Har såklart pratat om det med mina närmaste vänner om jag t.ex. träffat ett extremfall... Men skulle inte du också göra det om du träffade en tjej som var så tight att du inte ens fick in den eller så "slapp" att du inte kände något alls???
Och du säger att om "diskussionen omkring pussy varit lika utbredd så hade vi nog dämpat oss lite"?
Det tror jag inte på 1 sekund.
Och det finns väl tjejer som gillar mindre kukar, men de kanske inte är lika vanliga.
Bara för att det finns killar som gillar mulliga/tjocka tjejer betyder det inte att det inte är några problem att hitta dem?
Och varför diskutera detta? Storleken på kuken spelar roll, så är det bara! För stora gör ont för små känns inte. Och varför skulle utseendet på tuttar eller t.o.m. ansiktet få spela roll om inte kukens utseende får det?
suck..

2007-03-22 @ 11:42:23
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Snoppen

Hej alla glada!!!
Synd att du inte tror en sekund på det. Och synd att du inte verkar gå med på att tjejer som gillar medel och neråt är i minoritet. Ännu mer synd att du och vissa till är totalt blinda över det ni pratar om som faktiskt är ett samhällsfenomen vilket tyvärr påverkar alltför onödigt många. Och no no no, utseende är inte lika med storlek. Det är två olika saker serru.
Klart storleken spelar roll, särskilt på pussyn! Eller fittan borde jag kanske säga.
Jag utgår såklart från att din fitta är över medel i tajthet. Mycket hänger trots allt på det, så i annat fall är det kanske dags att sätta igång att träna om du inte vill att killarna ska drömma om bättre!
bye bye
suck suck...

2007-03-22 @ 14:32:13
Postat av: Just Like You

Hejhej
Jo klart att tjejer som gillar medel och neråt är i minoritet, tror jag iaf. Och om det är ett samhällsfenomen eller inte vet jag inte och bryr mig inte om, jag vet att jag gillar större kukar punkt slut.
Och vad som angår min s.k. pussy har ingen klagat på min "tajthet" och jag använder mina fina kulor nästan dagligen... Så knipmusklerna är det inget fel på heller :) men tack för omtanken!

2007-03-22 @ 21:48:47
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: killen

Känner verkligen fittan skillnad på 1-2 cm upp eller ner i längd eller omkrets, om man utgår från era drömlängder?

Hårdheten måste väl spela in också va?

2007-03-29 @ 11:11:45
Postat av: killen

Särskilt omkretsen. 1 cm där i skillnad gör ju bara typ 0,3 cm skillnad i diameter.

2007-03-29 @ 11:18:37
Postat av: Cure the nojja

Jovars... skulle nog leda till lite mer nyanserad bild på sexet om man diskuterade pussys lite oftare. Alla sexperter brukar orera loss om att pussyn är tänjbar och anpassar sig till de flesta storlekar och former. Det må så vara, men min erfarenhet är i alla fall att det kan vara sjukt stor skillnad. Jag är själv äckligt nära något sorts genomsnitt, och känner mig hedrad över beskrivningarna av den perfekta kuken, för där någonstans befinner jag mig. Samtidigt har jag erfarenheter av känna mig riktigt "stor" dvs, behövt ta det väldigt försiktigt, och det andra nämligen att känna mig inte riktigt tillräcklig. Min nuvarande tjej, sedan 4 år tillbaka, har t.ex. en ganska stor pussy, tror gott att hon hade uppskattat ett par cm till, både i omkrets och längd. Det får jag ju kompensera med lite uppfinningsrikedom, men det hindrar ju inte att jag ibland längtar till en riktigt knipande sak där man kan få närkontakt med livmodershalsen (oj vad kliniskt det lät)...

2007-03-29 @ 13:17:24
Postat av: Cure the nojja

Och en sak till. Kan inte ni tjejer mynta ett nytt begrepp för att boosta självförtroendet på den kategori av killar jag tillhör - nämligen teleskopkukarna. Kan vid fel väderförhållanden och känslolägen verkligen få den minsta tinyweenylilla sak i världen - signalerar inte direkt fortplantning och testosteron. Var definitivt lite jobbigt i tonåren och early twenties, framförallt i "basta med grabbarna" situationer. Har emellertid blivit tillräckligt boostad genom livet för att ta mig förbi det, men det är ju inte direkt roligt. Och den mesta av tiden man visar sig naken för folk har man ju inte ståkuk. Lite trist...

2007-03-29 @ 13:20:43
Postat av: Snoppen

Hur kan du vara nära ngt genomsnitt och samtidigt ligga på deras mått på drömkuk? 16 cm omkrets är en bit över genomsnittet kompis

2007-03-29 @ 13:24:47
Postat av: Cure the nojja

Jasså? Vad är det då?

2007-03-29 @ 13:27:12
Postat av: Snoppen

8-12 cm googlade jag fram. 10 om du frågar han Olle sexexperten men jag utgår från 12

2007-03-29 @ 14:12:08
Postat av: Cure the nojja

Kanske i Osaka... hu för Olle.
Är inte kukmätning pubertalt? Skit i det, ska hem och plocka fram måttbandet och göra en uppdatering av omkretsen. Måste ju veta om jag tangerar justlikeyous drömstake ;)

2007-03-29 @ 16:44:59
Postat av: Just Like You

(Snoppen = killen)
Läs nya inlägget om syskonämnet "Fittperfektionister" =)

Cure the nojja: "teleskopkukarna" är det ju inget fel på =) Man blir ju bara väldigt positivt överraskad när den växer mycket och de brukar ju dessutom ofta vara hårdare än de som är stora redan från början

2007-03-30 @ 19:36:20
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Snoppen

Va?

Ja jag ska läsa det.

2007-03-30 @ 20:12:52
Postat av: kung just idag

haha..! det här är verkligen bäst. Har mer och mer börjat upptäcka kukkraven i samhället, och även jag känner mig rätt nöjd med att kvalificera mig som en perfekt kuk - typ 17-18 cm (har inte mätt på åratal). Fast inte riktigt så tjock tror jag. Jag har fått höra att den är väldigt vacker också. Välformad och fin helt enkelt. Det roliga är i alla fall att jag häromdagen åkte hem med en tjej som i taxin frågade min kompis om jag hade stor snopp, och om det var värt det. Jag tyckte verkligen att det var en jätteskum fråga att ställa, och har i efterhand blivit lite besviken över den inställningen eftersom jag vill vara hennes kk. Men hon kanske hade haft dåliga erfarenheter och kände att hon inte hade tid att slösa bort på ännu en minipitt.
Men hon var underbar att komma in i, och för att börja diskutera fittor lite så hade hon denna tjejen en mycket mjukare och lenare fitta än min fd. flickvän som jag nyligen gjort slut med och som var den sista i raden (ja detta var första efter break-up! gratulera mig, jag är mycket nöjd och glad : ) en viktig match i serien om man säger så).
Jag undrar om det kan bero på att hon hade lite mer hull, eller om fittor helt enkelt kan vara mer eller mindre magra eller mulliga invändigt. Jag kunde lixom känna räfflorna på insidan på min fd och jag tyckte det var lite för hårt liksom..
Sen kunde jag på shaget häromdagen komma ända in i botten utan att stöta i livmoderhalsen och det var väldigt skönt för jag älskar att tränga in helt och det var svårare med en grundare tjej eftersom det kunde kännas obehagligt för henne.
Sen kunde jag för första gången slicka en rakad fitta och det var just så underbart som jag hade föreställt mig. Trots att jag kommer från en jämställdhets-familj med många feminister och ett helt pack vänster-radikaler som umgängeskrets så har jag rent praktiskt upptäckt att jag inte gillar att håret är ivägen.
Ja okej, det är väl lite extra arbete att raka fittan och det är väl förjävligt att ännu mer extra arbete ska hamna på kvinnor, men jag tror faktiskt att ni uppskattar det mer också att det inte hamnar hår mellan klitoris och tunga och skaver när man slickar, näe... Så kan det ju inte vara. Jag tror vi män får kompensera extraarbetet med att slicka så mycket mer och det gör iaf jag såå gärna.
Mycket långt inlägg, men det ska finnas även sådana. Allt kan ju inte vara medellångt.

2007-04-08 @ 23:43:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits