Mardrömmar

Jag gjorde helt rätt igår när jag bestämde mig för att åka hem till N17. Det blev iofs inget sex, vi låg vakna halva natten och pratade och hade det riktigt mysigt men när vi väl somnade drömde jag en riktigt hemsk mardröm. Några i min familj hade begått självmord och det var delvis mitt fel..osv, riktigt läskig dröm. Vaknade och var riktigt skärrad. Precis då vaknade också N17 och när jag sa att jag hade drömt läskigt kramade han om mig och pillade i mitt hår tills jag somnade om... Vaknade imorse när han gick hemifrån men somnade snabbt om och när jag vaknade igen någon timme senare och gick in till köket hade han dukat fram allt och förberett kaffebryggaren så det var bara att ta fram det sista ur kylen, trycka på bryggarknappen och sätta sig i solen och njuta :)
Det var verkligen värt halvtimmen i tunnelbanan igår kväll!
Det känns skönt att vi bara träffas nån gång då och då och inte behöver ha sex varje gång. Känns som om vi blir mer och mer vänner istället för kk. :) Och vänner kan man aldrig få för många av...

Kommentarer:
Postat av: Anonym

låter som kärlek :)

2007-03-16 @ 15:38:06
Postat av: Just Like You

Nja, inte "par" kärlek iaf :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits