Mer info ;)

Här kommer lite mer info om den möjligtvis blivande N23...
Vad ska man egentligen säga?
Han är lång, har ljusbrunt hår, väldigt blåa ögon och ett stort leende. Han har ett sånt leende som lyser upp hela rummet :) Han har väldigt bra musiksmak och går ut på ungefär samma ställen som jag. Han är väldigt ärlig, kanske t.o.m. ärligare än vad jag är. Han tar initiativ, är inte rädd för att ringa mig bara för att ligga och prata i flera timmar på kvällen och erkänna och visa att han är intresserad.  
Allt är ju inte helt perfekt såklart och jag känner honom inte alltför väl ännu så finns nog en del dolda sidor som jag inte vem om... Och vi har ju inte gjort något mer än bara hånglat lite så vet ju ännu inte om han får mina gamla "Nummer" att blekna :)
Allt detta gör att jag "låter" nykär vilket jag inte är. Är bara intresserad och trivs i hans sällskap. Mer vet jag inte just nu... Vi ska antagligen träffas imorgon kväll. Om det blir något sex? Det har jag ingen aning om, känner ingen stress alls och ja, känner inte för att stressa heller.
Några frågor???

Haft denna låt på hjärnan hela dagen efter att ha kommit på att jag såg Hello Saferide live på popaganda:

Kommentarer:
Postat av: Slim

...jag håller tummarna =)

Postat av: kajsa

Nice nice.. låter underbart!

Tell more! =)

2007-03-24 @ 08:46:47
Postat av: Sasan

Ooo, tack för att du delade med dig sången.

2007-08-31 @ 23:01:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits