Nummer 16

Nummer 16 träffade jag på en efterfest till en teaterpjäs. Jag hade träffat hans kompis som var med i pjäsen i garderobskön på ett uteställe några veckor tidigare... Jag var först mest intresserad av hans kompis. Han ser ut som en ängel, helt perfekt utseende. Men han var för medveten om att han såg bra ut...så han blev bara dryg att prata med. Istället började jag snacka med N16.
Han såg också riktigt riktigt bra ut men i skuggan av hans polare så syntes han inte först.. :/
Efter många öl och många roliga diskussioner bestämde vi oss för att dra vidare ut på stan... Det slutade med att vi gick en långpromenad istället. Till slut hamnade vi hemma hos mig... Vi fortsatte att diskutera och lyssna på musik fram till morgonen... Det var bara då, runt 9, som vi hamnade i säng.
Trots att vi båda två var väldigt trötta blev det helt underbart bra sex. Allt är ganska suddigt men det blev iaf ett väldigt långt förspel med mycket oralsex. :) Vi somnade vid 11... När vi vaknade några timmar senare så var jag tvungen att åka in till stan och fixa några grejer och han skulle hem till sina föräldrar och äta middag. Vi bytte nummer men visste att vi inte skulle hinna träffas igen innan han skulle iväg till Schweiz.... Råkade iofs springa på varandra en kväll på söder men då var jag ute efter nytt kött..hehe
Tror nästan att han kommer höra av sig när han kommer hem... Fått ett par mail : Meeen han är inget jag vill ha just nu...

-Snart kommer listan ta slut ju-

Kommentarer:
Postat av: Inanna

Listan kan ju inte ta slut, såvida du inte går i celibat. Om du menar allvar med att du är en slampa så kan ju listan fortsätta i all evighet. Är det något det finns gott om i världen så är det ju nummer... :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits