Nummer 23

Och så blev det en Nummer 23. Åkte hem till honom igår kväll, vi var båda väldigt trötta efter att ha jobbat så vi orkade inte gå ut och ta ngn öl... Köpte istället hem lite godis och pratade i flera timmar. Är så härligt att kunna prata så lätt med ngn:) Och han har verkligen grym musiksmak... Senare hamnade vi i köket och hånglade och i vardagsrummet och till slut i sängen... Vi tog det riktigt riktigt lugnt och det blev rätt bra sex. Han är inte den bästa jag haft men det finns en väldigt bra grund iaf att bygga på :)
Det enda som inte riktigt fungerar för min del är att jag visst är lite rädd för kärlek och förhållanden..osv...
Blir lite osäker och rädd över att bli sårad och jag har inte ork att investera några känslor i något som inte kommer fungera... Hör hellre att killen bara vill ha sex eller vara kk än ett "jag vet inte vad jag vill"...
Är rätt förvirrad vid tillfället men ja, det är ju som sagt bara 4:e gången vi träffas.
Det är bara att vänta och se.

Kommentarer:
Postat av: Therrorese

Vem är inte rädd för kärlek och för att bli sårad och lämnad....? Själv är jag livrädd, men man får ju hoppas att det ändå är värt det, när det väl skiter sig... =)

Postat av: kajasa här igen..=)

Citat: "blir oxå lite osäker och rädd över att bli sårad och jag har inte ork att investera några känslor i något som inte kommer fungera...slut citat. Instämmer!! Ibland får man våga vinna eller för att vinna måste man våga.. kan vara värt det.
Vem är inte rädd för kärleken och för att bli sårad, ledsen, sviken.. jo värsta som finns få sitt hjärta i bitar!
Bättre att ha älskat och förlorat än att inte älskat alls, eller?
För 2 månader sen tog det slut mln mig å min pojk, har en tung å jobbig tid framöver nu.. omställning,
men jag kan jag ändå säga att det var värt det, jag ångrar inget, den tiden jag upplevde med han. Även fast han sårade mig mycket ont!
alla är vi lika inför brustet hjärta..krossat hjärta..:( sånt gör ont! man härdas!

2007-03-24 @ 15:02:22
Postat av: Therrorese

Vet du Kajasa....Man härdas inte...det gör lika ont varje gång.

2007-03-24 @ 16:30:54
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Just Like You

Jag hatar att vara så sårbar, har iaf tröstat mig med en vårklänning och kladdkaka. Det värsta är att jag antagligen inte behöver oroa mig alls. Det är bara det att han ger dubbla signaler... Men det finns ju en stor chans/risk att jag som vanligt hinner tröttna väldigt fort...
Så knepigt!

2007-03-24 @ 16:42:42
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Gaia

Dubbla signaler är farligt. Nu säger inte jag att HAN är sådan, men jag har träffat på så extrema dubbla signaler-fall att de i det närmaste kunnat klassas som psykopater. Håll huvudet kallt, mycket kallt. Analysera, tänk efter före och låt ingen leka med dig.
Kram.

2007-03-24 @ 18:58:29
URL: http://minsexualitet.blogspot.com/
Postat av: Inanna

Analysera INTE... man kan följa fittan, hjärtat eller hjärnan... följer man hjärnan hittar man aldrig någonsin lyckan... följ vad fittan och hjärtat säger. Hjärnan är ändå alltid för smart för sitt eget bästa...

2007-03-25 @ 03:05:53
URL: http://youpromisedmepoems.blogspot.com
Postat av: kajsa

Therrorese
Ja det gör lika ont varje gång, sant man överlever nätt å jämnt.. jag härdas lite för varje gång det gör ont.. jag menar.. blir lite lite rädd för kärleken och att bli sårad... för att man vet hur ont det gör!

jag har tröstat mig med vårskor och godis!


Hjärtat har sina skäl som förståndet aldrig kan fatta.


2007-03-25 @ 09:53:11
Postat av: Therrorese

Vårskor och godis är bra!! Man kan aldrig få för mycket godis eller för många skor! =)

2007-03-25 @ 19:33:06
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Slim

...vem vet han e kanske lika osäker som du?!?

2007-03-25 @ 23:50:38
URL: http://superslimline.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits