Nytt

Jag vill träffa någon ny skön rolig kille. En sån som får mig att skratta tills tårarna rinner :)
Har kommit fram till att om jag inte vill fästa mig för mycket vid en kille måste jag träffa flera samtidigt, "späda ut" mina känslor. Har så mycket lättare att hantera mina känslor när jag inte kan/får koncentrera mig på en enda kille. Om den ena inte kan träffas så kan jag alltid träffa den andra...
Just nu vill jag mest av allt ha en monogam relation med någon men kan jag inte få det vill jag helst ha flera kk samtidigt. =) Mycket bekvämare så eftersom jag vill ha sex ofta... Att bara ha 1 kk räcker inte när man är en liten kåt sak! *suck*

N17 vill träffas ikväll och eftersom han jobbar imorgon och jag är ledig så är det min tur att åka hem till honom... Vet bara inte om jag orkar. Vi har inte setts på ganska länge så iofs skulle det vara mysigt att få sova och vakna brevid någon.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits