Pojkvän?

Hade en diskussion om varför jag borde skaffa pojkvän:
Jag skulle:
1. slippa somna med nallen flera gånger i veckan
2. ha någon att gå ut i vårsolen med
3. ha mycket mer att skriva om i bloggen
4. ha någon att leka med när Rabbitens batterier tar slut
5.  ha någon som kan knuffa mig ut ur sängen på morgonen när jag måste jobba
6. ha någon som får mig att jobba mindre
7. efter ett tag slippa kondom
8. ha någon som kan trösta när allt går åt helvete
9. städa och diska oftare
10. ha någon att överösa med kärlek

Varför har jag ingen pojkvän?
För att jag hittar ingen vettig kille!

-Nästa avsnitt: Varför jag inte borde skaffa pojkvän-

Kommentarer:
Postat av: badkillen

Ser fram imot varför-inte-listan. Tycker ändå du ska ha en kille

Postat av: Helenita

Jag vill också ha en pojkvän som kan ge mig allt det där. Säg till om du hittar någon så kan jag leta på samma ställe och se omm det finns fler likadana. För jag tänekr att det är ungefär som med kantareller - de är skitsvåra att hitta, men har man väl hittat en så finns det nästan alltid flera på samma ställe.

2007-03-14 @ 11:32:44
URL: http://helenas-alster.blogspot.com
Postat av: Just Like You

Lovar att lägga upp en "hur man skaffar pojkvän"lista om jag hittar någon! ;) =)

2007-03-14 @ 13:47:26
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits