Sensuell stund

Eftersom jag hade pluggat hela helgen och var väldigt stressad igår kväll bestämde jag mig för att ha en liten mysstund med mig själv. Blev lite inspererad av Erotisk Massage boken också.

Stängde av tv, dator och mobil, gjorde mig heeelt klar för natten, ställde väckarklockan, borstade tänderna...osv Allt som man måste göra på kvällen helt enkelt.
Tände ett stort blockljus i badrummet och klädde av mig. Masserade och smörjde in hela min kropp med massageolja framför spegeln. Ljuset från blockljuset är så mjukt och härligt och man lär sig verkligen tycka om och känna sin egen kropp på det sättet :) (och ja.. lite praktiska saker: som tjej passar man ju även där på att kolla efter hemska knölar i brösten)
Det var så otroligt mysigt och avslapnande :) Sen duschade jag och fortsatte massera med tvål istället...
Och slutade det hela med att gå till sängen, tända ljus där och leka med rabbiten... Sen var det bara att släcka ljusen och somna :)
Aldrig varit så lugn inför en tenta.
Använde lavendelolja eftersom man blir väldigt avslapnad av det och sen hade blockljusets doft tagit över badrummet under duschen lagomt för att få mig på lite mer sexuella tankar... Använde sandelträ doftljus, det kan lukta lite starkt så det är inget man kan ha tänt ofta men det är en väldigt sexuell lukt...

-fortfarande avslapnad-

Och tentan gick bra!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Grattis! visste att du skulle klara den=)

2007-03-05 @ 19:16:00
Postat av: Snart 40 år.........

Såna här tjejer fanns inte på min tid :-(

2007-03-05 @ 23:18:48
Postat av: Anonym

Det fanns det visst det. Men de skrev i hemliga dagböcker istället för på Internet. Kvinnlig sexualitet får äntligen existensberättigande!

Det var på tiden...

2007-03-05 @ 23:22:32
Postat av: slampan

Finns det någon mer än jag som irriterar sig på blogg.se och deras jävla formulär som tömmer sig självt när sidan laddats klart - en stund efter man hunnit skriva en massa?

Inkompetenta jäkla datanerdar... *mummel mummel*

ps. Ja det var jag som skrev ovanstående inlägg där namn- och url-fältets innehåll försvann. ds.

Postat av: Snart 40 år.........

När jag var ung trodde vi att HIV smittade om man använde samma vattenglas. De fanns förstås de som struntade i det, men det var en annan typ av tjejer. Knappast av JLY-klass :-(

2007-03-05 @ 23:38:26
Postat av: Just Like You

Vem irriterar sig inte dagligen på blogg.se???

Vad exakt menas med "sånna här tjejer"? Det jag gör har nog kvinnor i alla tider gjort =)

2007-03-05 @ 23:54:03
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Just Like You

( kanske inte skrivit blogg iofs :P )

2007-03-05 @ 23:54:47
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Badkillen

sådär jaa... Då vet du vad som gäller inför nästa tenta då ;)

2007-03-06 @ 16:18:31
URL: http://badkillen.blogg.se
Postat av: Helenita

Snart 40 år......... : Vilken konstig tid du måste ha levt i. Kvinnor har ju alltid funnits och vi har varit ungefär likadana hela tiden - och lika olika hela tiden.

2007-03-07 @ 14:25:33
URL: http://helenas-alster.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits