Utmanad...

Jag är inte så jätte för bloggutmaningar men hade ändå tänkt ta upp sånthär så det är lite roligt =)

Mottagit en utmaning av
Afrodite och av Tastefull:

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Jag vet inte om jag ska utmana någon annan... de flesta har faktiskt blivit utmanade nu =) Men om du inte blivit utmanad..Känn dig utmanad :P

Mina svar:

1. Jag är väldigt väldigt mörkrädd... Älskar natten men blir ofta rädd när jag är ensam hemma och ska sova eller vaknar mitt i natten. Jag har även en nalle som jag tar fram när jag verkligen inte kan somna...

2. Jag har en skum fetisch: killar med snygga kindben.

3. Jag älskar att doppa kakor/mackor/allt möjligt i te/kaffe/varm choklad. Är en riktigt doppfia.

4. Jag älskar kokböcker men följer aldrig recept. Jag är känd som "kokboksnarkoman". Jag fastnar även lätt framför matlagningsprogram när jag är trött.

5. Trots att jag är väldigt blyg så är jag känd för att gå fram till folk jag inte känner och börja prata... Började med att jag tvingade mig själv för att bli av med blygheten men nu har jag fastnat. :)

6. Jag har ett sjukt minne.. Kommer lätt ihåg små onödiga detaljer och siffror men inte stora händelser...


Kommentarer:
Postat av: Anonym

utmanad

Postat av: Inanna

Aha... det var du... vet inte om jag ska känna mig sårad över att jag tillhör den där minoriteten som inte blivit utmanad tidigare... :)

2007-03-07 @ 16:25:41
URL: http://youpromisedmepoems.blogspot.com
Postat av: Inanna

Hmmm... nej, det var tydligen inte du... det var "Mr Tastefull"...

2007-03-07 @ 16:28:15
URL: http://youpromisedmepoems.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits